En weer een skoda-rijder erbij!

Mikedejong1

Forumguru
Dank je wel voor het welkom heten en de goede uitleg @Cordoba.. Ik ga mn zwager weer een keer aardig aankijken of hij op zaterdag z'n hulp weer beschikbaar wilt stellen

Mikedejong1

Forumguru
Goedemiddag,

Vanmorgen met de buurman even aan het porrellen geweest en nu heb ik mn achterste verlichting console geschakeld op mn deuren.

Bedankt voor de uitleg

Welkom Mike, zeer mooie Rapid inderdaad, nog een tipje voor een subtiele update: vervang de lampjes van de knipperlichten (met name aan de achterkant) door silvervision lampjes, kost je hooguit 15-20 € voor 2 stuks. Dat zijn lampjes die chroomkleurig zijn in plaats van oranje, daarmee ben je het spiegelei-effect kwijt. Als de lampjes branden zijn ze wel gewoon oranje.
Als je wilt weten hoe het staat kun je dit volgende week zien in Breda.....

Mikedejong1

Forumguru
Goedemiddag.

Vanmiddag mn bestelling binnen gehad van SuperSkoda. Betreft 2 Monte Carlo achterlichten (welk ik gelijk ga voorzien van de chroomlook lampjes, bedankt voor de tip @Frank_Rapid Spaceback) en een zwarte achterbumper beschermer van kunststof. Eerdaags even monteren in de werkplaats bij mn zwager. Fotos volgen;)

TurboT

Forumguru
Goedemiddag,

Na tijden weer een keer tijd om hier een bericht te plaatsen over o.a. mijn bevindingen en aanpassingen over mij Skoda Rapid.

Het is echt een heerlijke gezinsauto! De 1.2 TSI trekt lekker met het overige verkeer mee (wat ik niet verwacht had). Een genot om mee te rijden!

Ik heb de volgende aanpassingen gedaan:
-na tips de letters van de kofferklep verwijdert
-instaplijsten en pedalenset laten monteren
-dakspoiler laten monteren

Wat ik nu nog graag zou willen is verlagen en evt chippen. Eerst maar even sparen. Volgend jaar een bruiloft op de planning.

De foto's spreken voor zich!

Fijne zondag iedereen.

Bekijk bijlage 30623
Bekijk bijlage 30624
Bekijk bijlage 30625
Bekijk bijlage 30626
Bekijk bijlage 30627

Mooie foto's
Goedemiddag,

Na tijden weer een keer tijd om hier een bericht te plaatsen over o.a. mijn bevindingen en aanpassingen over mij Skoda Rapid.

Het is echt een heerlijke gezinsauto! De 1.2 TSI trekt lekker met het overige verkeer mee (wat ik niet verwacht had). Een genot om mee te rijden!

Ik heb de volgende aanpassingen gedaan:
-na tips de letters van de kofferklep verwijdert
-instaplijsten en pedalenset laten monteren
-dakspoiler laten monteren

Wat ik nu nog graag zou willen is verlagen en evt chippen. Eerst maar even sparen. Volgend jaar een bruiloft op de planning.

De foto's spreken voor zich!

Fijne zondag iedereen.

Bekijk bijlage 30623
Bekijk bijlage 30624
Bekijk bijlage 30625
Bekijk bijlage 30626
Bekijk bijlage 30627

Leuke en mooie foto's. Ik ben ook aan het tobben om een zwarte spoiler te plaatsen op het witte dak. Hoe heb je de spoiler gemonteerd? Als ik de zwarte spoiler over de witte auto monteert, lijkt het erop dat je wel de witte naden gaat zien :(

Mikedejong1

Forumguru
Mooie foto's

Leuke en mooie foto's. Ik ben ook aan het tobben om een zwarte spoiler te plaatsen op het witte dak. Hoe heb je de spoiler gemonteerd? Als ik de zwarte spoiler over de witte auto monteert, lijkt het erop dat je wel de witte naden gaat zien :(

Beste,

Ik heb (heel lui) de spoiler laten bevestigen door de dealer.. dus ik kan je helaas geen antwoord hierop geven...

Bovenaan Onderaan