Erik´s Rode Duivel de Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic

Welke auto heeft Erik gekozen?

• Skoda Octavia 3

Stemmen: 7 15,9%
  • Audi A3

Stemmen: 1 2,3%
  • Mercedes A klasse

• Seat Leon

Stemmen: 27 61,4%
  • Peugeot 308

Stemmen: 0 0,0%
  • Volkswagen Golf 7

• Skoda Superb 3 Hatchback

Stemmen: 6 13,6%
  • BMW 1 serie

• Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .

CDK

Forumguru
Ook langs deze weg van harte gefeliciteerd met de schitterende Leon, ik rood is het echt een knaller! Veel plezier er mee! :thumbsup:

Octavia32

Forumguru
Wat een ontzettend mooie complete sportieve auto Erik.

Ben niet zo van rood maar dat is een kwestie van smaak.

Ben heel benieuwd om hem in het echt te zien.

Veel rijplezier ermee.
En natuurlijk hoor jij gewoon hier op het forum te blijven met gewoon weer een extra forum erbij
Seat forum.....

EdK

Forumguru
Als het mag van de Skoda fanaten hier blijf ik natuurlijk gezellig hangen
Pfff gelukkig maar, zag al een toekomst voor @Rosinfield hierdoor weggelegd voor al die leden die in een dip en dan bedoel ik flinke dip terecht gekomen waren.
Neem nu alleen al de reactie van @Joske ....... volgens mij trok hij spierwit weg toen hij op mijn reactie reageerde en ziet hij momenteel nog steeds bleekjes om den neus......:deuk:

Der Einser

Forumguru
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe bolide!
Ik heb niet alles teruggelezen, maar wanneer kun je hem rijden?
Of ben je daar al mee bezig:D

Blijf maar lekker hier rondhangen hoor!

En kom nog maar eens gezellig buurten zoals je bij de laatste meeting aangaf.
De koffie staat klaar :thumbsup:

Ridley

Forumguru
Nice ride Erik na 6 jr gewerkt te hebben bij PTT Post is rood ook niet meer aan mij besteed , maar deze ziet er wel bloedsnel uit!

Ik had wel verwacht dat je voor de ST zou gaan, dus daar verras je me nog wel mee. En geen stuurwissel meer nodig zie ik

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe bolide!
Ik heb niet alles teruggelezen, maar wanneer kun je hem rijden?
Of ben je daar al mee bezig:D

Blijf maar lekker hier rondhangen hoor!

En kom nog maar eens gezellig buurten zoals je bij de laatste meeting aangaf.
De koffie staat klaar :thumbsup:

Ik hoop binnen nu en 14 dagen. In oktober spreken we een keer af! Gaat goedkomen als ik de bajes uit kom :deuk:

ertromp

Forumguru
@s-line: Dat zit standaard op de 1.4TSI tegenwoordig. Zelfs bij de O3 en S3 is dat nu standaard op modeljaar 2016
En het is softwarematig uit te schakelen hoor die cilinderafschakeling :D

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd Erik. Mijn eerste Seat was ook rood, net als mijn 2e, en mijn 3e Seat (de Cordoba) was paars, dus wat dat betreft heb ik weinig te zeggen. Is het nog steeds zo dat je bij de FR ook een in hoogte verstelbare passagiersstoel hebt (net als ik nu in de Faab heb, omdat daar de stoelen uit een Ibiza FR in staan). Sinds een aantal jaren zegt FR bij Seat niet alles meer: dat kunnen tegenwoordig ook relatief licht gemotoriseerde versies zijn, terwijl dat in het verleden toch de snellere versies waren (en ook altijd 3-deurs, vandaar dat je die FR aanduiding bij de eerste Leons niet tegenkomt)

Bovenaan Onderaan