Daarom blijven ook de voormalig Skoda rijders die nu VW/Renault/Seat/Audi/BMW rijden hier nog met regelmaat terug keren, omdat wij met z'n allen zo sociaal en gezellig zijnOverigens is dit forum een leuk actief forum en ieder wil je te woord staan en helpen Top allemaal
Ik heb Steverink gebeld rij er volgende week even langs kijken ze de uitlijning en beoordelen ze of de wielen goed gecentreerd zijn@Octaviaapeldoorn : heeft Steverink ook uitgelijnd?
Haha we gaan aan de borrelDaarom blijven ook de voormalig Skoda rijders die nu VW/Renault/Seat/Audi/BMW rijden hier nog met regelmaat terug keren, omdat wij met z'n allen zo sociaal en gezellig zijn
Ja ik was er al bang voor, had het plaatje inderdaad gevonden.. Ee dealer zei dat er via pon geen andere waren te bestellen.@prikkers, ik heb dezelfde auto als jij zie mijn handtekening. Ik ben bang dat je de verkeerde hebt, ik heb Eibachs E10-79-010-03-22.
Bij mij staan letterlijk de volgende gewichten aangegeven op het plaatje (plaatje zit in de deuropening).
1892 kg
3392 kg
1. 970 kg
2. 960 kg
Suc6!
Ik ben toch bang dat ik de verkeerde set heb, deze heeft een maximaal vooraslast van 1070 kg, terwijl op mijn kenteken staat maximaal 970 kg dus dan ook beter deze kon hebben:
E10-79-010-03-22 met een maximale vooraslast van 985 kg. Ik heb een 1.6 tdi greentech 77kw businessline. Iemand enig idee ...???