Ervaring Eibach Octavia

prikkers

Nieuw lid
Mijn auto is verlaagd met deze veren, zijn deze goed?
Foto-ZYWTHQEA-D.jpg

Foto-YKFFKON3-D.jpg

prikkers

Nieuw lid
Ik ben toch bang dat ik de verkeerde set heb, deze heeft een maximaal vooraslast van 1070 kg, terwijl op mijn kenteken staat maximaal 970 kg dus dan ook beter deze kon hebben:
E10-79-010-03-22 met een maximale vooraslast van 985 kg. Ik heb een 1.6 tdi greentech 77kw businessline. Iemand enig idee ...???

Majefloti

Forumguru
@prikkers, ik heb dezelfde auto als jij zie mijn handtekening. Ik ben bang dat je de verkeerde hebt, ik heb Eibachs E10-79-010-03-22.
Bij mij staan letterlijk de volgende gewichten aangegeven op het plaatje (plaatje zit in de deuropening).
1892 kg
3392 kg
1. 970 kg
2. 960 kg
Suc6!

@Majefloti idd.... Ik heb een foto van mijn plaatje bijgevoegd. Ik krijg dezelfde Eibachs als jij. Hoewel mijn aslasten verschillen met die van jouw blijven ze beiden onder de 985 kg. Dit betekent dat de Eibachs die jij noemt de juiste zijn. Zijn de aslasten onder 1 hoger dan 985 kg dan heb je een andere serie nodig. Ik ben dus ook bang dat @prikkers de verkeerde heeft gekregen. Maar goed dat ik mijn Eibachs door @Antera laat monteren, want bij de dealer gaat het geheid fout.... :banghead:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    765,7 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:

prikkers

Nieuw lid
@prikkers, ik heb dezelfde auto als jij zie mijn handtekening. Ik ben bang dat je de verkeerde hebt, ik heb Eibachs E10-79-010-03-22.
Bij mij staan letterlijk de volgende gewichten aangegeven op het plaatje (plaatje zit in de deuropening).
1892 kg
3392 kg
1. 970 kg
2. 960 kg
Suc6!
Ja ik was er al bang voor, had het plaatje inderdaad gevonden.. Ee dealer zei dat er via pon geen andere waren te bestellen.
Heb jij het ook door de dealer laten doen toevallig ??

Antera

Donateur
Ik ben toch bang dat ik de verkeerde set heb, deze heeft een maximaal vooraslast van 1070 kg, terwijl op mijn kenteken staat maximaal 970 kg dus dan ook beter deze kon hebben:
E10-79-010-03-22 met een maximale vooraslast van 985 kg. Ik heb een 1.6 tdi greentech 77kw businessline. Iemand enig idee ...???

Je hebt te zware veren eronder zitten wat zal zorgen dat de auto hoger staat maar ook erg stuiterig gaat worden. Je moet hebben de eerder genoemde E10/79-010-03-22 tot 985KG vooraslast

Laat je niet gek maken door de dealer. Die hebben er net als PON geen verstand van want ze blijven nog steeds de verkeerde veren onder de verkeerde auto schroeven. maar snap eht wel dit zijn nu extra kosten voor de dealer omdat hun het fout hebben gedaan en willen dat dan niet toegeven.

gewoon met de gegevens van Eibach rond hun oren slaan. Ze horen dit te herstellen

Bovenaan Onderaan