Waalko Kramer
Forumguru
Een maand geleden heb ik contact met de dealer gehad om mijn distributieketting te laten vervangen.
De serviceadviseur deelde mij toen mee dat Pon 50% voor zijn rekening zou nemen en daar ging ik akkoord mee.
Heb toen de avond er voor bij de dealer gebracht en tot mijn stomme verbazing werd ik de volgende dag gebeld met de mededeling dat de 50% die Pon voor zijn rekening zou nemen niet doorgaat.
De reden was, dat er aan de software in de auto was gerommeld. Men dacht dat mijn auto voorzien was van chiptuning en dat kon men zien tijdens het uitlezen van de auto.
Ik heb aangegeven dat de DSG7 is voorzien van software van JDEngineering.
Ja dat mocht niet en dat kon de oorzaak ook zijn dat de ketting ratelde..
Volkomen onzin, helaas de 50% ging niet door.
Met de dealer wel wat kunnen regelen en toch was ik erg verbaasd!
Zijn er nog andere Skoda-rijders die dit ook hebben meegemaakt.
De serviceadviseur deelde mij toen mee dat Pon 50% voor zijn rekening zou nemen en daar ging ik akkoord mee.
Heb toen de avond er voor bij de dealer gebracht en tot mijn stomme verbazing werd ik de volgende dag gebeld met de mededeling dat de 50% die Pon voor zijn rekening zou nemen niet doorgaat.
De reden was, dat er aan de software in de auto was gerommeld. Men dacht dat mijn auto voorzien was van chiptuning en dat kon men zien tijdens het uitlezen van de auto.
Ik heb aangegeven dat de DSG7 is voorzien van software van JDEngineering.
Ja dat mocht niet en dat kon de oorzaak ook zijn dat de ketting ratelde..
Volkomen onzin, helaas de 50% ging niet door.
Met de dealer wel wat kunnen regelen en toch was ik erg verbaasd!
Zijn er nog andere Skoda-rijders die dit ook hebben meegemaakt.