je kan het altijd zien.
risico van tuning.
Nu garantie is ook altijd een vraagteken.
Als ze maar iets vinden om geen garantie te moeten geven zullen ze het niet laten.
Bij mij weten ken ik geen garage die sta te springen om één of ander garantiegeval te doen.
Vooral als het iets is waar ze moeten naar zoeken.
Zijn hierbij de kloot.
Want gaan maar betaald worden voor de reparatie maar niet voor het soms uren zoekwerk.
Wat je nu de laatste jaren ook wel tegenkomt is dat de importeur beslist wat er mag/moet gedaan worden aan wagen in garantie.
Zelf al weet een ervaring technieker wat het is,toch zal die moeten luisteren en hun ding doen.
Dealer van een merk, innige deelneming zou ik zeggen......
Gouden jaren zijn al lang voorbij.
Zijn geen baas meer in eigen garage.
Hier in belgie zijn er al veel overgestapt naar alle merken, onder de noemer van Euro Repar.
sommige dealers doen beide.
uitleg :
Het merk Euro Repar Car Service
EURO REPAR CAR SERVICE, HET NIEUWE MULTIMERKEN NETWERK VOOR AL UW ONDERHOUDEN EN HERSTELLINGEN IN BELGIE.
In 2015 werd EURO REPAR CAR SERVICE opgericht, ontstaan uit de fusie van EUROREPAR en MOTAQUIP (Franse netwerken voor het onderhouden en herstellen van wagens van alle merken).
In 2016 telt EURO REPAR CAR SERVICE in Europa meer dan 3.200 garages. Het is een netwerk van professionele teams met ervaring die in staat zijn om uw wagen te herstellen, ongeacht het merk, overeenkomstig de aanbevelingen van de constructeurs.
Een herstelling? Voor Eurorepar-wisselstukken geldt er minstens één jaar garantie op de wisselstukken en het uurloon, dat is iets wat wij bijna voor het volledige Europese wagenpark kunnen garanderen.
Een nazicht, een onderhoud? EURO REPAR CAR SERVICE dekt alle domeinen: olie verversen, banden, remmen, ophanging, uitlaat, distributiekit, panne opsporen, volgens de richtlijnen van de constructeurs.
EURO REPAR CAR SERVICE staat voor advies, een professionele aanpak en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding dichtbij huis!