Skoody Boo
Actief lid
dus eigenlijk moeten de webasto's gesponsord worden i.p.v. de greenlines....de tendens lijkt te zijn dat de winters strenger worden
dus eigenlijk moeten de webasto's gesponsord worden i.p.v. de greenlines....de tendens lijkt te zijn dat de winters strenger worden
Goed idee - zou heel wat winterse stationaire draaiminuten elimineren...dus eigenlijk moeten de webasto's gesponsord worden i.p.v. de greenlines....
als je hem dan toch binnen zet... waarom er dan nog een chauffage onder gaan proppen? ??Ik laat het maar zo. Voor de verwarming is het niet spannend (heb hem toch nooit warm staan en stoelverwarming is ook nog eens aanwezig), als het echt heel ver onder 0 zit, kan ik er altijd een elektrisch kacheltje onder leggen een uurtje voordat ik weg ga om de motorolie wat op te warmen (dunner te maken).
Wel dan binnen zetten natuurlijk.
En ja ik generaliseer hierin misschien iets, maar een webasto in een personen wagen is overbodige luxe.
Als je weet dat je moet krabben dan lijkt het me dat je er wat eerder uit gaat omdat je wat meer te doen hebt voor je weggaat.
Enne een wagen krabben is niet een klein rondje op de voorruit , maar rondom krabben.