sickorules
Nieuw lid
Zelf heb ik een 1.4 tsi superb combi (comfort business line, model 2010, dus nog met chroom) gereden bij Tigchelaar in Oosterhout en een 1.6 TDI(greenline ambition business line) bij Nieuwkoop in Den Bosch.
[God, ik heb zin onze Skoda.
@BMJK. Jij hebt een proefrit gemaakt in de 1.4. Bij welke dealer? Ik kreeg nl te horen dat een 1.4 niet beschikbaar was...ook niet landelijk
Sorry dat ik je nu pas je vraag beantwoord. Ik heb dit onderwerp niet meer zo gevolgd. En waarschijnlijk heb je mijn tip niet meer nodig Wij hebben een proefrit gemaakt bij Skodadealer Duindam in Den Haag. We reden daar met een Skoda Superb sedanuitvoering 1.4. Moest toen zeggen dat de trekkracht me niet tegenviel vergeleken met de 1.6 die we toen hadden. Hierdoor hebben we besloten dat het de 1.4 moest gaan worden en daar hebben we met Superb Combi totaal geen spijt van. Niet dat wij een caravan moeten trekken, maar dat zou zelfs nog wel gaan. Bergop, tegen de wind, in een te lage versnelling, tja, dat zal wel iets lastiger worden bepakt en bezakt...