mc1977
Lid
De lease van mijn huidige Octavia3 (2013 / 1.2 TSI) loopt binnen enkele maanden af en ik ben aan het kijken voor vervanging en in mijn nieuwe lease wil ik graag automaat gaan rijden. Nu beperkt mijn werkgever me uit duurzaamheid normen bij benzine motoren tot een uitstoot van 124 gr in de lease. Dit betekent dat als ik DSG wil rijden, vanwege de beperking van mijn werkgever, dat ik alleen de Karoq kan rijden met de 1.0 TSI.
Nu heb ik op dit moment een 1.2 TSI welke tegenwoordig te vergelijken is met de 1.0 TSI, nu lijkt me de Karoq zwaarder dan de O3 die ik nu rij. Dus ik ben bang dat het vermogen tekort zal komen, maar ik weet niet hoe de DSG dit eventueel zal compenseren.
Zijn er mensen die de Karoq rijden met de 1.0 TSI i.c.m. de DSG en hun ervaring willen delen?
Nu heb ik op dit moment een 1.2 TSI welke tegenwoordig te vergelijken is met de 1.0 TSI, nu lijkt me de Karoq zwaarder dan de O3 die ik nu rij. Dus ik ben bang dat het vermogen tekort zal komen, maar ik weet niet hoe de DSG dit eventueel zal compenseren.
Zijn er mensen die de Karoq rijden met de 1.0 TSI i.c.m. de DSG en hun ervaring willen delen?