Uitgebreide post, waarvoor dank, maar om helemaal alle verwarring uit de wereld te helpen: de "Apps" (zoals VIM) kan je dus kopen met credits in de gewone/gratis versie, het is enkel voor (manuele) "longcoding" dat je de extra Pro licentie nodig hebt, toch? Of begrijp ik het alsnog verkeerd?
Ik heb via OBD11 de Personalistie geactiveerd, maar alles wordt onthouden in de gebruikersaccount behalve de stoelen .... iemand nog deze ervaring of ben ik iets vergeten in de codering ?
Ondertussen ben ik wel benieuwd naar jouw deskundige mening over de OBDeleven @Antera. Jij bent denk ik immers één van de weinigen die ook ervaring met VCDS en zo heeft.
Easy entry voor de elektrisch verstelbare bestuurdersstoel werkt ook.
Gemakkelijk als je met je vrouw 40cm scheelt en ik de volgende dag moet ik instappen als zij heeft gereden
Was er een beetje huiverig voor maar vandaag mn dsg een reset gegeven om de basisinstellingen opnieuw aan te leren. Ging prima.
Contact aan/motor uit
Versnellingsbak kiezen
Basisinstelling waarde 060
Even kort ingedrukt houden en loslaten en wachten tot 4 0 0 wordt weergegeven.
Auto daarna direct starten en wachten tot 254 0 0 (ondertussen wat geluiden uit de bak) wordt getoond.
Uit zwtten...even wachten en nogmaals starten.
En dan adaptie rit maken...
Eigenlijk 1:1 als vcds wat ik gelezen heb.
Dank, het is gelukt om personalisatie aan te zetten en in te stellen. Ik heb alleen al 2x gehad dat na selecteren van het profiel alle radio zenders er weer uit zijn. Even als de spiegels. Lijkt erop alsof niet alle settings worden bewaard. Iemand anders ook soortgelijke problemen?
Kan je dit ook doen als je bak een ander software erop heeft zitten? Zoals jij TVS software en ik DVX software? Ben je deze dan niet kwijt?
Ik heb geen elektrische stoel.
Top bedankt!!!