(...) Maar ik ga er vanuit dat ze het niet gaan leveren als het niet functioneert.
Benieuwd wat er mogelijk gata zijn met coderen van andere merken en dat in een dongle. Dus ook maar een besteld. de licentie die je nu hebt kan je overzetten dus dat scheelt weer
Haha wat ben je veranderd man! Toen ik bij je was haalde je mijn obdeleven dongle nog open en vond je het rommel
Dus de oude met pro-pack en 'easy remove' kost €75 en de nieuwe (pro) kost €100. De nieuwe kan, als ik het goed heb begrepen, niet meer dan de oude.
Zijn er ook argumenten vóór de nieuwe?
Als Android gebruiker valt een groot argument vóór weg, nl. compatibiliteit voor apple / iOS...Zijn er ook argumenten vóór de nieuwe?
Dear OBDeleven customer,
Unexpected news from our manufacturer have reached us recently - the production of the Next generation OBDeleven devices will take longer because of technical issues, which must be solved in 4-6 weeks.
Unfortunately we will have to delay the shipment of the devices till the end of July, so that you could receive your order in first half of August.
If you decide you want cash back please contact us - support@obdeleven.com.
For those who are willing to wait we promise to reward you with double credits for your patience.
iOS application will be available in APP store as scheduled - on June 17th for you to test it out.
We very much regret to disappoint you. This manufacturing drawback is also a challenge for us. But we will make our best to turn this challenge into success.
Our apologizes,
OBDeleven team
Dat is helemaal waar mocht je er nog nodig hebben heb er nog 1200 :-)Ach, die credits heb je met de juiste gegevens nauwelijks nodig.......en zo bij elkaar gespaard met de dagelijkse free credits.
Maareh.....vanaf 17 juni de iOS testen? Werkt die dan ook met de oude dongle?
iOS werkt alleen met de nieuwe.