CDK
Forumguru
Ik wacht nog wel op de IOS versie af :-). Maar mooi stukje techniek OBD11
Staat hier ook op het verlanglijstje
Ik wacht nog wel op de IOS versie af :-). Maar mooi stukje techniek OBD11
- Ruiten naar beneden met remote
- Achterlichten aan i.c.m. DRL zonder dat de kentekenplaatverlichting brand
Wat ik nog wil doen is start-stop uitschakelen, maar moet ik eerst nog meer over inlezen.
Die was vast makkelijk want dat is standaard al :-)
Wat heb je voor achterlichten met DRL gecodeerd ? Bij mij brand kentekenverlichting/dashboardverlichting ook en dat hoeft van mij niet.
Bij deze codering gaan stadslicht, evt. zijverlichting, nummerplaatverlichting en dasboardverlichting mee branden.
- [09-Boordnet]
- [Security Toegang-16]
- Voer de toegangscode in: 31347
- [Aanpassen-10]
- [Kanaal 06] kies 'Dagrijverlichting - activeert bovendien stadslicht'; zet op 'aktief'
Bij deze codering gaat alleen stadslicht mee branden.
Je moet dus uit een van de twee kiezen. Heb je verkeerd gekozen dan die eerst weer op de oude waardes zetten.
- [09-Boordnet]
- [Security Toegang-16]
- Voer de toegangscode in: 31347
- [Aanpassen-10]
- [Kanaal 0] Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 en Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24, zet deze beiden op 'Dagrijverlichting'
dmv (handmatige) aanpassingen (veel info gevonden op briskoda)
- Stuurbekrachtiging naar Dynamisch
- Gaspedaalresponse naar Lineair
Helaas krijg ik de mirror dip op mijn Octavia 3 VFL (2014) niet aan de gang. Gebeurd vrij weinig als ik hem in zijn achteruit zijn. Spiegel staat op de R stand. Iemand nog een tip? De auto heeft automatisch binnen klappende spiegels. Geen eclectische stoelen, maar heb het bij andere ook zonder die stoelen wel zien werken.
De optie staat wel in het menu en aan.
Hallo allemaal gisteren met de OBDeleven gespeeld maar de aanpassingen doen het niet
Start stop uitgezet meteen storing en weer terug gezet weten jullie hoe of wat.?
Daarna bij de golf 6R van mijn broer auto lock aangezet wel credits afgeschreven maar doet het niet?
Ook bij S2 start:stop willen uitzetten::foutmelding gekregen,terug gezet
Als je start-stop uitschakeld, kan je hem dan nog wel met de knop inschakelen?
Nee dat gaat niet lukken.
Er zijn wel printjes te koop die je tussen de bedrading kan zetten en je laatste stand elke keer dat je start weer terug zet.
Dan hoef je dat zelf niet te doen.
Dus dan blijft hij net zolang uit als je wilt of aan.
https://www.kfz-modul.com/produkte/start-stopp-automatik-memory-modul
Marco.