Peterson
Actief lid
Ik zie niet in waarom?Toch wel, iOS gebruikers dus...
Of bedoelde je dat niet?
Als die app beschikbaar komt, gaat die gewoon werken met de oude hardware.
iPhones/iPads kunnen gewoon met de oude Bluetooth systemen overweg..
Ik zie niet in waarom?Toch wel, iOS gebruikers dus...
Of bedoelde je dat niet?
Lijkt me ook.(...)iPhones/iPads kunnen gewoon met de oude Bluetooth systemen overweg..
Ze zouden de app zo kunnen coderen dat deze alleen met de nieuwe dongles werkt. Beetje meer verkoop proberen te creeëren?Dan vraag ik me af waarom obdeleven zelf zegt dat er andere dongles voor nodig zijn (nl met low energy Bluetooth)
Wat ik begreep is dat de hardware van Obdeleven nog niet Bluetooth LE is. De iPhone ondersteunt het allang....heeft Apple die low energy bluetooth nog niet willen implementeren
Mijn interpretatie was dat de hardware van obdeleven niet compatibel is met Apple op dit moment. En dat obdeleven daar kennelijk iets aan gaat doen door hun hardware aan te passen..Dan begrijp ik niet waarom het kennelijk wel met android werkt, en voor Apple aangepast moet worden..........
Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat jullie de obdeleven thuis geleverd krijgen?
Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat jullie de obdeleven thuis geleverd krijgen?
@TurboT er is een forum van obdeleven waar je dit terug kunt vinden.
Kijk maar even op (bijvoorbeeld): http://forum.obdeleven.com/thread/145/coding-adaptations
Overigens gewoon gevonden met google: obdeleven skoda rapid..