evwingerden
Lid
Ik heb de eerste 1.500 km er op zitten met mijn S2 Greenline. En ik vind hem in een woord geweldig. Je krijgt op geen enkele manier het idee dat je in een auto rijdt met een te kleine motor. Natuurlijk kan het allemaal sneller, maar het ligt natuurlijk ook aan je eigen rijstijl. Op een rit van Rotterdam naar Oost Groningen haalde ik makkelijk de 1:22. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik heel bewust heb gereden, en niet even snel een hoop gas erop om iemand even te snel af te zijn. Maar daar is het ook de auto niet naar.
Nog iets te klagen? Hmmmm.... Eigenlijk niet. Het opbergvakje in de middenconsole had voor mij wat groter gemogen, maar dat ligt niet aan de greenline En als je file rijdt is het even zoeken naar de juiste versnelling, daar merk ik wel dat je met een lichte motor rijdt, bij toerentallen waar de turbo niet meedoet. Auto ligt strak op de weg (nu nog met winterbanden) en laat zich makkelijk bedienen. En als je toch even snel weg moet laat hij dat toe, mits je de juiste versnelling hebt gekozen. Ook bij kruissnelheid (120) is hij heerlijk stil, daar mis je de 6e versnelling niet.
Kortom, ik hoop nog heel veel kilometers te maken in mijn geweldige auto!
Nog iets te klagen? Hmmmm.... Eigenlijk niet. Het opbergvakje in de middenconsole had voor mij wat groter gemogen, maar dat ligt niet aan de greenline En als je file rijdt is het even zoeken naar de juiste versnelling, daar merk ik wel dat je met een lichte motor rijdt, bij toerentallen waar de turbo niet meedoet. Auto ligt strak op de weg (nu nog met winterbanden) en laat zich makkelijk bedienen. En als je toch even snel weg moet laat hij dat toe, mits je de juiste versnelling hebt gekozen. Ook bij kruissnelheid (120) is hij heerlijk stil, daar mis je de 6e versnelling niet.
Kortom, ik hoop nog heel veel kilometers te maken in mijn geweldige auto!