ET-waarde

Antera

Donateur
Het is maar net hoe je een drempel neemt. Ik heb erg laag gereden met me Golf 2 en raakte zelden tot nooit een drempel. Je rijstyle wat aanpassen is wel een eis

Frenk21

Forumguru
Misschien niet de juiste plek, maar weet iemand wat de maximale breedtemaat is voor de superb. Ik zit eraan te denken om de 225/40/18 te vervangen voor 245/35/18 voor de zomerbandjes. Is wat veiliger voor mijn velgjes:D

Octavia32

Forumguru
Misschien niet de juiste plek, maar weet iemand wat de maximale breedtemaat is voor de superb. Ik zit eraan te denken om de 225/40/18 te vervangen voor 245/35/18 voor de zomerbandjes. Is wat veiliger voor mijn velgjes:D

Ook hier staat alles met rekening houden met je aanpassing (Verlaging of Mooie velgen). Ik weet er alles van ik had mijn rotors 18" 225/40/18 ET45 met een maand al flink beschadigd. Echter nu met RS6 19" 225/35/19 ET45 heb ik nog geen een stoeprand geraakt.

Netjes inparkeren NOOIT voorruit en je spiegel gebruiken kantel functie zodat je mooi op de velg achter kan kijken.

Antera

Donateur

zou dit idd niet doen. de afrolomtrek klopt niet meer en of je velgen dan veiliger zijn hangt nog steeds van je rijstyle af. zeker met inparkeren enz.

Der Einser

Forumguru
Ook hier staat alles met rekening houden met je aanpassing (Verlaging of Mooie velgen). Ik weet er alles van ik had mijn rotors 18" 225/40/18 ET45 met een maand al flink beschadigd. Echter nu met RS6 19" 225/35/19 ET45 heb ik nog geen een stoeprand geraakt.

Verlaging heeft er in principe helemaal niets mee te maken!
Je moet gewoon voorzichtig zijn. Sowieso geen stoepjes pakken of wild door gaten/kuilen.
Goed voor je kijken --> eigenlijk een beetje zoals je op de fiets doet.

Ik snap niet helemaal je argumentatie van je 18' verhaal versus 19" verhaal.
Of bedoel je gewoon dat je je les hebt geleerd en nu 2x na denkt met stoepjes pakken en inparkeren?
Want met die 18" balonnen kun je veel meer dan je 19" ,..... ;)

Octavia32

Forumguru
Verlaging heeft er in principe helemaal niets mee te maken!
Je moet gewoon voorzichtig zijn. Sowieso geen stoepjes pakken of wild door gaten/kuilen.
Goed voor je kijken --> eigenlijk een beetje zoals je op de fiets doet.

Ik snap niet helemaal je argumentatie van je 18' verhaal versus 19" verhaal.
Of bedoel je gewoon dat je je les hebt geleerd en nu 2x na denkt met stoepjes pakken en inparkeren?
Want met die 18" balonnen kun je veel meer dan je 19" ,..... ;)
Ik weet niet wat jij dan niet snapt, maar er staat toch duidelijk dat ik schade heb gehad aan mijn 18" en dat ik sinds ik 19" heb beter oplet met kuilen inparkeren enz.

En er staat duidelijk in het begin dat je met getrokken banden beter moet opletten en ook met verlaging.

Lijkt mij heel duidelijk toch maar bij deze een iets gedaileerde verklaring speciaal voor jouw

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Bovenaan Onderaan