ook wel bodem-plaat-killers genoemd!
Dan snap ik echt niet dat je wat raakt met de onderkant van jouw auto!Mijn rijstijl is ronduit rustig te noemen. Zeker bij drempels....
Aangezien ik met de standaard hoogte van deze auto wel eens (met een lege auto zelfs) een drempel schaaf...........
Misschien niet de juiste plek, maar weet iemand wat de maximale breedtemaat is voor de superb. Ik zit eraan te denken om de 225/40/18 te vervangen voor 245/35/18 voor de zomerbandjes. Is wat veiliger voor mijn velgjes
Misschien niet de juiste plek, maar weet iemand wat de maximale breedtemaat is voor de superb. Ik zit eraan te denken om de 225/40/18 te vervangen voor 245/35/18 voor de zomerbandjes. Is wat veiliger voor mijn velgjes
Ook hier staat alles met rekening houden met je aanpassing (Verlaging of Mooie velgen). Ik weet er alles van ik had mijn rotors 18" 225/40/18 ET45 met een maand al flink beschadigd. Echter nu met RS6 19" 225/35/19 ET45 heb ik nog geen een stoeprand geraakt.
Ik weet niet wat jij dan niet snapt, maar er staat toch duidelijk dat ik schade heb gehad aan mijn 18" en dat ik sinds ik 19" heb beter oplet met kuilen inparkeren enz.Verlaging heeft er in principe helemaal niets mee te maken!
Je moet gewoon voorzichtig zijn. Sowieso geen stoepjes pakken of wild door gaten/kuilen.
Goed voor je kijken --> eigenlijk een beetje zoals je op de fiets doet.
Ik snap niet helemaal je argumentatie van je 18' verhaal versus 19" verhaal.
Of bedoel je gewoon dat je je les hebt geleerd en nu 2x na denkt met stoepjes pakken en inparkeren?
Want met die 18" balonnen kun je veel meer dan je 19" ,.....