Even lezen inz. O2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
We zijn nog ff doorgegaan zie ik? Mwah ik vond "The fantastic four: the silver surfer" een slechte film maar dit topic had me niet meer geboeid vanavond :)

___JC___

Forumguru
We zijn nog ff doorgegaan zie ik? Mwah ik vond "The fantastic four: the silver surfer" een slechte film maar dit topic had me niet meer geboeid vanavond :)

Ja dag, dat was echt wel een goeie film. Al die kritiek hier ook altijd !
:)

PS: Ik ben het eigenlijk wel een beetje met 307 eens...

Gieliovd

Forumguru
:) daar heb je gelukkig verschillende mensen voor. Als we allemaal dezelfde smaak hadden was de pret gauw bekeken.

't is geen slechtste film van de eeuw, maar ik vond hem niet supergoed.

Natuurlijk zijn we het allemaal wel een beetje met 307 eens, maar het topic is een beetje tja.. euh.. ja.

Gieliovd

Forumguru
Ik heb hem helaas nog niet gezien... misschien is hij bij ZOEFF! de weg kwijt geraakt?

Moet ie toch maar een Skoda navigatie systeempie kopen, dubbel DIN!

Tjah war mot je hier nou weer mee...

Attention Whore! :)

Sorry kan er niets anders van zeggen..

Trouwens niemand verplicht je om de items te lezen. Als ze je irriteren dan lees je het toch niet.. Een andere topic is maar 1 muisklik verwijderd :D

Als je een forum wilt waar alleen positieve dingen verteld worden dan zeg ik: START ER EEN!.. Kijken wie meer scoort.. (ik gok skodaforum.nl).

Verder wens ik een ieder veel rijplezier in hun Skoda toe (dat heb ik tot nu toe elke dag). En tot de volgende topic.

PS.: Een slotje lijkt mee een goed plan

Allen,

ik vraag me de laatste tijd steeds vaker iets af als ik op dit forum lees:

WILLEN JULLIE DE OCTAVIA 2 UNIEK HOUDEN EN VOORKOMEN DAT MEER MENSEN KIEZEN VOOR EEN O2?

Als ik naar de lange draden met gezeur over kleine dingen kijk zou ik bijna terugschrikken om een O2 te kopen. Gelukkig weet ik zelf beter en ben ik gewoon tevreden met mijn O2.

Ieder autotype heeft wel zijn eigenaardigheden maar om daar zó over door te zagen lijkt mij wat veel van het goede!

Groet,
R.

Getverr, als ik mij richtingaanwijzer naar beneden doe hoor ik telkens een tikje... hebben jullie dit ook? :473:

SkodaMan

Actief lid
Getverr, als ik mij richtingaanwijzer naar beneden doe hoor ik telkens een tikje... hebben jullie dit ook? :473:

F*ck, je hebt gelijk. En dat tikje komt uit een luidsprekertje want een echt relais zit er niet meer in. Ik kan niet eens dat geluidje uit dat luidsprekertje instellen. Je zou er toch makkelijk een soort ringtone van kunnen maken:

sms 7001 voor het richtingaanwijzer geluidje: "blaffende hond".
sms 7002 voor het richtingaanwijzer geluidje: "jankende kat".

Of draaf ik nu door.......................:smiley29:

Gieliovd

Forumguru
Hahahaha, verzin het maar!

Ik roep we doen The Simpsons erin!

"DOH", "DOH", "DOH" in plaats van tik tik tik!

Gieliovd

Forumguru
Volgens mij via SMS naar 7003....

Hou wel rekening met een abonnement waar je voort 5 maanden aan vast zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan