Even lezen inz. O2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Weeeeer zo negatief pffff :)

Is Skoda overgenomen door Peugeot? De nieuwe O2SW! Opvolger van de 307SW!

VEEJAY

Forumguru
Der hing geen enorm zwarte roetwolk achter die (3)O2SW dus ik wist wel dat het niet jou auto was. :tongue:

Ben je trouwens nu lekker 1.9TDI dieseltjes aan het pesten met je 1.6 lekker he over de 5500 toeren doorjagen naar de 7000, dat mis je wel bij een diesel!

Zit er nog een beetje een lekkere roffel in die 1600CC trouwens?

___JC___

Forumguru
Ik ben lekker aan het toerenjanken inderdaad. Bij 6.500 begint het rood, bij 7.000 gaan er allemaal lampjes branden dat je ECHT moet schakelen en net voor de 8.000 is de koek echt op en hakt ie vol in de toerenbegrenzer.

Dat is inderdaad iets wat je met een oliestoker erg mist... :(

Ooit een proefrit in een Leon 2.0FSI gemaakt bij Edwin, die klinken echt mooi man!!

VEEJAY

Forumguru
Ik ben lekker aan het toerenjanken inderdaad. Bij 6.500 begint het rood, bij 7.000 gaan er allemaal lampjes branden dat je ECHT moet schakelen en net voor de 8.000 is de koek echt op en hakt ie vol in de toerenbegrenzer.

Dat is inderdaad iets wat je met een oliestoker erg mist... :(

Ooit een proefrit in een Leon 2.0FSI gemaakt bij Edwin, die klinken echt mooi man!!

Ik zie het al voor me JC op de A4, nog ff snel over de 7000 toeren en de airco uit om die paar Peekaas nog mee te pakken bij het inhalen van een vrachtauto hahaha.

VEEJAY

Forumguru
Onlangs een proefritje gemaakt in een LeonII Cupra 240PK. Das pas autorijden zoals het bedoeld is!

Je moet je voorstellen dat je de duw in je rug van een diesel hebt maar dan van 2000 toeren tot aan de 7000 toeren, werkelijk onbeschrijvelijk.

(Alleen jammer van de voorwielaandrijving) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan