Even voorstellen, eigenaar Octavia II combi 2.0 tdi dsg

Baphi

Forumguru
Voordat ik allerlei vragen ga stellen, wordt het op prijs gesteld als ik me eerst even netjes voorstel.
Bij deze!

Ik ben Bas en woon in het midden van het land. Momenteel rijd ik een BMW E46 320d touring uit 2001. Ik ben in overweging om deze in te ruilen op een zwarte Octavia II combi elegance 2.0 TDI (140pk) DSG uit 2009 (pre-facelift).

Vóór ik tot aanschaf over ga heb ik nog wel vragen en kan ik tips wel gebruiken.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de vragen en tips, maar ik wil vooral als eerste mijn complimenten uiten over hoe netjes deze website en forum eruit ziet!

Oh ja, naast een dagelijkse diesel heb ik ook nog een Volkswagen T2a Westfalia uit 1969 :cool:
Doel is dus om het wagenpark te VAG-en :)

Cordoba

Forumguru
Welkom Bas, ennuh fraaie T2 :super:

Ik zou zeggen, kom op met je vragen (handigste om die in het daarvoor bestemde forumdeel te stellen).

CDK

Forumguru
welkom op het forum Bas, mooie plaatjes zeg! succes met de de uitbreiding van je VAG collectie.

greetz Corné

Baphi

Forumguru
De kogel is door de kerk! We hebben besloten tot koop over te gaan.
Zodra alles definitief is, zal ik hier meer info plaatsen!

Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, DSG!!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met je aankoop!
denk niet dat je daar spijt van gaat krijgen hoor :) heel veel (rij)plezier met de Octavia toegewenst!
de foto's zien we graag verschijnen ;)

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Super mooie VW bus! En gefeliciteerd met je aankoop!
Betreffende ruimte heb je straks in je Octavia een balzaal ten opzichte van de BMW.
De wegligging van een BMW is over het algemeen natuurlijk top maar bij doorsnee gebruik vindt ik de Octavia ruim voldoende.

Baphi

Forumguru
Afgelopen vrijdag heb ik de Ocatvia opgehaald en de bmw achtergelaten!
Gelijk volgeladen voor een weekendje Zeeland. Wat rijdt dat ongelooflijk lekker zeg! Krachtige (stille) diesel in combinatie met DSG is echt super.

Eerste foto (er volgen er later meer):
eqemuma7.jpg

Baphi

Forumguru
Thanks! Ik vind het juist erg mooie wielen, maar ik ben nogal een originaliteitsfreak...

CDK

Forumguru
het blijft leuk om een (ex) bmw rijder te horen zeggen / zien schrijven dat een skoda zo heerlijk rijd :)

Joske

Forumguru
Welkom Bas! Mooie entree maak je hier! :) Een DSG zat jammer genoeg niet in mijn al zo uitgebreide optie-pakket.. De 2.0 TDI wel :D

Baphi

Forumguru
Welkom Bas! Mooie entree maak je hier! :) Een DSG zat jammer genoeg niet in mijn al zo uitgebreide optie-pakket.. De 2.0 TDI wel :D

Dank je! Er waren er ook weinig te koop die voldeden aan het eisenpakket... Deze Octavia mist eigenlijk niets (behalve sportstoelen, die had ik de bmw wel). Maar ik ben heel erg te spreken over DSG, al is het natuurlijk nog maar een korte kennismaking...

Bovenaan Onderaan