Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Taffy Ik weet zo even niet precies wat die kost maar ik denk dat je wel uit kan gaan van de helft. En ik ben aangenaam verast van het comfort maar ik ging dan ook uit van het ergste.
Was een mooi werkje idd en de auto ziet er super uit. De grill in het zwart vond ik ook erg goed staan
De verlaging zal ik ongeveer kunnen schatten op zon 5/6 cm rondom vermoed ik. Is altijd lastig omdat ik niet van te voren ga meten wat het was en na de verlaging nog een keer . de klant zal het niet belangrijk vinden hoe hoog hij stond die wil tenslotte naar beneden.
Na 4 jaar private lease van een Skoda Scala ben ik weer trotste eigenaar van een Octavia. Ik heb mijn 4 jaar in moeten houden maar ik kan nu weer los gaan met het aankleden van mijn Skoda.
Plaatje bij het praatje:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.