Even voorstellen, MarkV

MarkV

Lid
Hoi allen,

Ik ben Mark uit Leiden en ben deze week eigenaar geworden van een Skoda Octavia Combi uit 2011 2.0 TDI die ik hopelijk eind deze week op kan halen.
Mijn vorige auto; een seat Ibiza sport 1.9TDI uit 2004 was aan vervanging toe.
Deze was gechipt door vagtechniek en dat zal ongetwijfeld met de skoda ook weer gaan gebeuren. Ook staat verlagen op de agenda en een mooi setje velgen.

En dan nu de foto's:

1213064_1.jpg 1213064_5.jpg 1213064_7.jpg 1213064_10.jpg

:yeehaa:

peterrapid

Forumguru
Welkom Mark, mooie ride dat je daar hebt en je toekomstige mods voorspellen een gave bak. Check out onze meeting op 6/9 in Nuenen voor het tunen van je ride bij VAG techniek maar onze organisator @Joske kan hier veel meer over vertellen.

MarkV

Lid
Bedankt voor het warme welkom!

Ik ben eigenlijk eerst van plan om de velgen en de verlaging te gaan doen want er zitten nu wieldoppen op. In de tussentijd kan ik me even verdiepen in het motortype etc. Neemt niet weg dat ik misschien wel aanwezig ben op de meeting, met een wekelijks rooster wordt het lastig om nu al definitief aan te geven dat ik erbij ben.

Ook zag ik leuke LED mods op het forum die inmiddels ook op het verlanglijstje zijn gekomen samen met de nieuwe logo's.:D

Ik heb nog een hoop te lezen:lezen:

Groetjes Mark

Joske

Forumguru
Dat zal wel.. over verlagen kan je hier een heleboel lezen :D

Ik zie nu pas dat de vorige auto bij VagTechniek gechipt is, waar nu de meeting ook zal plaatsvinden trouwens ;)

CDK

Forumguru
Van harte welkom Mark, gefeliciteerd met de aanschaf van je O2 en bedankt voor de nette voorstelling :thumbsup:

Greetz Corné

MarkV

Lid
Welkom Mark! Heb je de auto zelf geïmporteerd of zo?

Thanks!, nee de auto is door de verkoper uit België geïmporteerd en gekocht van een leasemaatschappij.
De historie is bekend alleen geen officiële NAP door de import maar ik heb er vertrouwen in :D

Joske

Forumguru
uit België??

gelukkig dat het geen Platina Grey is dan...

want dan hebben ze die van mij opgelapt en daar wil je niet meer mee rijden hoor ;)

MarkV

Lid
Als het goed is is er niks spannends mee gebeurt maar deze week wordt die nog gekeurd (aankoopkeuring) of dat daadwerkelijk nut heeft weet ik niet, al is het maar voor het gevoel en het voorkomen van: had ik toen maar.......

Ik hoop dat het net zo'n goede aankoop wordt als de ibiza 7 jaar geleden, waar ik nooit grote problemen mee gehad heb.

Bovenaan Onderaan