Even voorstellen: SuperBeeb

SuperBeeb

Forumguru
Goedenavond allemaal,

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Superb V6 uit 2010.
Grijs, beige leer, panoramadak etc.
Na 4 1/2 jaar mijn Passat V6 Variant ingeruild, ook nog gekeken naar een BMW 5 (erg mooi, maar relatief weinig binnenruimte) en een A6 (ook mooi, iets meer ruimte dan de BMW), maar beide halen het niet bij de Superb als het gaat om value for money. Wat een ruimte (en met de Passat was ik best wat gewend).
Motor en dsg-bak waren al bekend (zij het nu met 400 cc en 10 pk meer), dus dat zat wel goed.
Voorgeschiedenis (in omgekeerde volgorde): Passat V6 variant, Passat V5 variant tip, Bora V5 Variant, Golf III VR6, Golf III 2.0 GL, Polo 1984
Moeder de vrouw zag m gisteren voor t eerst (had niet proefgereden) maar is erg tevreden, 2 zoons ook blij.
Vandaag de vuurdoop: verjaardagsfeestje met 4 8-jarige mannetjes in de auto. Hij heeft het overleefd (en wij ook) :-)
Zal hier af en toe langskomen met een vraagje over een en ander; eerst maar eens een paar km's maken!

CDK

Forumguru
Van harte welkom, gefeliciteerd met je mooie aanwinst, het is een heerlijke machine en ik spreek uit ervaring, zeker als je eventueel de DSG bak nog eens aan zou laten passen bij www.dsg-dokter.nl ;) Bij deze nodig ik je uit op de meeting gehouden op 6 september bij VAG Techniek in Nuenen, bij interesse kan @Joske je daar meer over vertellen :D dan kunnen wij je dikke machine in real life bewonderen :jaja:
Heb je ook nog een plaatje bij dit praatje? We zijn hier namelijk dol op foto's :lezen:

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Welkom hier! En zo te lezen een geweldige auto maar ik visualiseer graag dus kom maar op met de foto's :D

CDK

Forumguru
O dat is heel eenvoudig hoor ;)
Rechts onder het tekstvak waar je je bericht typt, naast de reageer knop, zit de knop bijlagen.....
Ik ben er van overtuigd dat het je gaat lukken @SuperBeeb :jaja:

Succes!

SuperBeeb

Forumguru
SuperBeeb interior.jpg SuperBeeb.jpg
GELUKT!

@Corné: zitten er nog meer V6'jes op dit forum? Volgens mij is deze nog zeldzamer dan mijn Passat V6.
Zag de link naar de DSG dokter in Varsseveld. Kom daar zelf wel eens in de buurt, zal eens kijken.
Eerst maar wat ervaringen opdoen met de standaard setup.
En voor het echt snelle werk heb ik nog een ander speeltje in de garage staan...

Joske

Forumguru
knappe wagen @SuperBeeb :thumbsup:

alweer een V6 er bij hier op het forum ;)

denk dat er op het forum maar een 3 of 4 tal zitten met een S2 V6 en ook 2 man met een S1 V6 als ik het mij nog goed voorheb

dirkkroneman

Forumguru
Ja niet zoveel idd, mooie auto! FF nieuwe logo's erop, 19" licht metaal, ietsje verlagen en je hebt een hele dikke bak :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK

SuperBeeb

Forumguru
Nieuwe logo's? Een Greenline bordje lijkt me wel wat :D, verder niets. Passat had ook alleen een 4-motion logo, snel verward met bluemotion. Hoe onopvallender, hoe beter. 19" dus ook niet nodig, 18 vind ik genoeg, lager hoeft ook niet; dan gaan de kinders achterin stuiteren :sterretjes:

CDK

Forumguru
Ik zeg niets meer @dirkkroneman, maar mijn kleine ventje vind het in elk geval heerlijk bij papa in de auto ;) ieder z'n ding, die DSG aanpassing kan ik je en anderen met mij van harte aanbevelen @SuperBeeb, velgen en verlagen heeft met persoonlijke smaak te maken, bij de juiste setup is het comfortabel en stuiteren in het geheel niet van toepassing ;)
Volgens mij ben je met een S2 nummer 2 met een V6, wel een Belgisch forumlid die er 1 besteld zou hebben, maar heb daar nooit meer iets van vernomen eigenlijk, ook weet ik 1 S1 V6, maar zoals je zelf al zegt, we zijn vrij uniek inderdaad :)
Bedankt voor de foto's! Ziet er netjes uit!
Ik wens je er heel veel rijplezier mee, maar dat gaat zonder meer lukken. Elk ritje is een feestje op zich ;)

Greetz Corné

CDK

Forumguru
Opvallend dat jouw auto een F label heeft en de mijne een G, waarom die van mij meer uitstoot zou hebben is me dan een raadsel....

Bovenaan Onderaan