Even voorstellen: SuperBeeb

dirkkroneman

Forumguru
Omdat die van jouw gouden karrenwielen heeft!! :tongue: Misschien verschillend bouwjaar/maand? Kleine aanpassingen wellicht..

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Er zijn 2 motoren in geleverd. De een heeft een eu4 norm, de andere een eu5. Heb dat ergens al eens gepost in een ander V6 topic. Maar zou verwachten dat die van Corné een eu5 zou zijn...

mmm toch maar een edit:

de motorcode kan enkel en alleen een CDVA zijn, de zelfde als @Corné de Kluijver en dat zijn EU5 motoren..

dat van die 2 type motoren is van een ouder bouwjaar me dunkt (ik kan mijn oude post niet terug vinden met de tabel..)

Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Weet alleen dat een nieuwe V6 een lager verbruik heeft (217 ipv 237 g/km uitstoot), maar ik heb nog een 'oude'. Zal eens kijken wat er op m'n kentekencreditcard staat.
6 september? Geen idee, zo ver plan ik niet vooruit. Ben ook vaak te vinden op een forum van een ander VAG merk, en heb daar al 2 evenementen staan. De Bugatti moet af en toe ook rijden ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
De mijne is van november 2012 en is net als die van jou een EU5 motor.
De jouwe van maart 2010 dat scheelt ruim 2.5 jaar, misschien dat er toen andere criteria golden??

Blackokkie2

Forumguru
Maar is die ook niet langer waardoor die daardoor weer in lagere klasse valt, het ging toch ook om de lengte van de auto?

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom hier @SuperBeeb
Verschil kan zitten dat de combi net in een andere klasse valt dan de sedan (die grenzen tussen de klassen zijn soms heel vreemd), of dat de criteria voor de labels steeds een beetje strenger worden.

Andere mogelijkheid is dat de L&K uitvoering van Corné het verschil maakt (meer opties, die energie verbruiken en meer gewicht)

dirkkroneman

Forumguru
Nou.. Zat wel ietsje aan denk ik, maar ook al veel steenslag (metalen bumper). Dus ach, valt sowieso niet op :tongue: Had het kenteken wel genoteerd maar er zat gelukkig geen deuk of flinke kras oid op ;)

SuperBeeb

Forumguru
Heb me vandaag maar eens wat meer verdiept in de gebruiksaanwijzing. Moet zeggen dat die niet uitblinkt in duidelijkheid. Leuke vertaling uit het Tsjechisch via het Duits :arghh:
Indeling is ook niet echt logisch, net als het register. Blijkbaar kan hij ook vliegen, er wordt verwezen naar Luchtzakken :D.
Ook nog even alle optiecodes opgezocht, maar een paar niet kunnen vinden. Geen verrassende opties gevonden (toen ik mijn andere speeltje kocht, bleek na aankoop dat er een bijzondere motor inzat, was toch een leuke meevaller; voor de kenners: optiecode X51 :D).
Verder nog bij de dealer geweest vandaag voor het airbaglampje (zie topic bij Octavia II). Never a dull moment met VAG producten...

Bovenaan Onderaan