Extra getinte ramen

RSTDI

Actief lid
Nee @rally dit is glas dat 65% lichtdoorlatend is zo als de VAG groep voor meerdere gebruikt. Zie hier mijn oude touran met dit glas.
Foto-LQIF76ZO.jpg

Dus op een skoda ziet het er hetzelfde uit als op een VW. Als alles goed gaat kan ik hem volgende week ophalen dus ik ben benieuwd.
grin.gif

Laat even weten hoe het uitziet! Ik krijg de mijne (mét donkere ramen opzij) en achter in oktober/november.
Welke kleur heb jij? Ik cappuchino beige (vrij licht dus) en hoop dat de donkere ramen hierbij een beetje mooi uitzien!

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Sunset = zonneschermen

[/ QUOTE ]

My mistake ... eerder in dit draadje was er sprake van sunnyboy. Ik heb zelf ook de getinte ruiten besteld, totaal vergeten dat dat sunste heette.

Sommige dealers noemen Sunset ook getinte ramen terwijl het toch echt de verwijderbare zonneschermen zijn..

RSTDI

Actief lid
Zie hier waar de naam Sunset vandaan komt. (dit is van de Duitse Skoda site)

INFO SunSet

(dunkel getönte Heck- und hintere Seitenscheiben) inkl. doppelter Sonnenblenden vorn

De auto die ik heb besteld is ook een cappuchino beige. Zodra ik hem heb zal ik een foto plaatsen hoe die er uit ziet. Ik ben wel benieuwd wat ik dan ga krijgen als de ene dealer sunset als getinte ramen aanduid.

Ik heb duidelijk op de rekening staan: Donker getinte ramen (dus géén zonneschermen of iets dergelijks). Op de eerste offerte werd dit overigens als sunset aangeduid.

Wanneer krijg jij hem?

Als alles goed gaat dan komt die volgende week. Dus ik kan niet wachten om hem te krijgen. Begin volgende week maar eens bellen of langs gaan om te kijken hoe ver het is. Op mijn offerte staat ook extra getinte ramen. Ook bij mij staat er niks over sunset.

En wanneer komt jou auto?

De mijne staat voor week 41 in de productieplanning. Naar verwachting belt dealer rond week 42/43 voor een afspraak. Aan mij de taak om te zorgen dat de 307 vóór die tijd op 120.000 km staat
24.gif

Snor

Lid
Hoihoi,
Kijk maar even in het fotoalbum (auto's van leden) Snor, ik heb daar een paar foto's geplaatst van de set "Sunnyboy" in combinatie met de kleur Cappuccino Beige, echt gaaf !!

Bijlagen

• 37071-dscf0018.jpg
    37071-dscf0018.jpg
    82 KB · Weergaven: 141

Daniel

Lid
Ik vind de kleur hier echt zilver grijs lijken,maar wellicht komt de kleur op de foto niet goed uit i.v.m het licht?

Wat had jij op je offerte staan. Extra getinte ramen of echt sunset. Trouwens een hele mooie auto. Nou kan ik al helemaal niet meer wachten. Van het weekend te horen gekregen dat de auto waarschijnlijk 6 oktober wordt geleverd.
super.gif

Bij mij staat in de offerte: Donker getinte ramen achter (200 euro af fabriek). Af dealer waren ze 275. Dit is niet de Sunset met losse delen, maar de donder-gelaagde achterruiten (vanaf de B-stijl).

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Met Sunnyboy zonnewering en een rolgordijn voor de achterruit (Hatchback) krijg je vrijwel hetzelfde effect als de getinte ruiten en ze zijn voor de O2 verkrijgbaar bij de Skoda dealer). Ik laat mijn koffertje nog wel eens achter de berijdersstoel staan maar die zie je niet meer met de zonnewering. Het zicht van binnen naar buiten is wel goed en bovendien compenseert de automatisch dimmende binnenspiegel (mits aanwezig) 's avonds de verminderde transparantie van de achterruit.

[/ QUOTE ]

Is daar een URL van bekend: Die zonwering?? Fabrikant? Kosten?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

[/ QUOTE ]

Kijk eens op www.climair.de Dit is de fabrikant. Prijzen ca. 100 euri per setje van 2.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik heb de mijne gewoon bij de Skoda dealer gekocht.

Baarsje

Nieuw lid
Re: Extra getinte ramen -> bestelnummers

Ik ben bij Schilder in Heemskerk geweest maar die wisten van het bestaan niets af. Ook niet via PON(!?) Vreemd... Ik heb vanuit de catalogus van de magazijnman de volgende bestelnummers KCD629002, KCD629003 en KCD629004.
Zijn dit de juiste bestelnummers?
Of weet iemand een dealer in NoordHolland die wel van het bestaan weet?

Mijn dank is groot!

Michael

Bovenaan Onderaan