Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laat even weten hoe het uitziet! Ik krijg de mijne (mét donkere ramen opzij) en achter in oktober/november.
Welke kleur heb jij? Ik cappuchino beige (vrij licht dus) en hoop dat de donkere ramen hierbij een beetje mooi uitzien!
De auto die ik heb besteld is ook een cappuchino beige. Zodra ik hem heb zal ik een foto plaatsen hoe die er uit ziet. Ik ben wel benieuwd wat ik dan ga krijgen als de ene dealer sunset als getinte ramen aanduid.
Ik heb duidelijk op de rekening staan: Donker getinte ramen (dus géén zonneschermen of iets dergelijks). Op de eerste offerte werd dit overigens als sunset aangeduid.
Als alles goed gaat dan komt die volgende week. Dus ik kan niet wachten om hem te krijgen. Begin volgende week maar eens bellen of langs gaan om te kijken hoe ver het is. Op mijn offerte staat ook extra getinte ramen. Ook bij mij staat er niks over sunset.
De mijne staat voor week 41 in de productieplanning. Naar verwachting belt dealer rond week 42/43 voor een afspraak. Aan mij de taak om te zorgen dat de 307 vóór die tijd op 120.000 km staat
Hoihoi,
Kijk maar even in het fotoalbum (auto's van leden) Snor, ik heb daar een paar foto's geplaatst van de set "Sunnyboy" in combinatie met de kleur Cappuccino Beige, echt gaaf !!
Wat had jij op je offerte staan. Extra getinte ramen of echt sunset. Trouwens een hele mooie auto. Nou kan ik al helemaal niet meer wachten. Van het weekend te horen gekregen dat de auto waarschijnlijk 6 oktober wordt geleverd.
Bij mij staat in de offerte: Donker getinte ramen achter (200 euro af fabriek). Af dealer waren ze 275. Dit is niet de Sunset met losse delen, maar de donder-gelaagde achterruiten (vanaf de B-stijl).
Met Sunnyboy zonnewering en een rolgordijn voor de achterruit (Hatchback) krijg je vrijwel hetzelfde effect als de getinte ruiten en ze zijn voor de O2 verkrijgbaar bij de Skoda dealer). Ik laat mijn koffertje nog wel eens achter de berijdersstoel staan maar die zie je niet meer met de zonnewering. Het zicht van binnen naar buiten is wel goed en bovendien compenseert de automatisch dimmende binnenspiegel (mits aanwezig) 's avonds de verminderde transparantie van de achterruit.
[/ QUOTE ]
Is daar een URL van bekend: Die zonwering?? Fabrikant? Kosten?
Ik ben bij Schilder in Heemskerk geweest maar die wisten van het bestaan niets af. Ook niet via PON(!?) Vreemd... Ik heb vanuit de catalogus van de magazijnman de volgende bestelnummers KCD629002, KCD629003 en KCD629004.
Zijn dit de juiste bestelnummers?
Of weet iemand een dealer in NoordHolland die wel van het bestaan weet?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.