Extra getinte ramen

Baarsje

Nieuw lid
Re: Extra getinte ramen -> bestelnummers

Het zijn de juiste bestelnummers
wink.gif
. Vanmiddag ophalen en ff monteren

zonnescherm is mischien niet bestand wel privacy glas

Zijn de zonneschermen bestand tegen nieuwsgierige peutervingertjes?

hoi, ik weet niet of peutervingetjes de sunset zonneschermen heel houden, ik heb zelf voor Privacy glas gekozen, zeer sjiek groen, en op de achter ruit heb ik nog voor 79 euro 1 sunset zonnescherm geplaatst (van de skoda dealer), deze zit met 2 haakjes in het frame van de achter ruit, en je kan helemaal niet meer van achter naar binnen kijken. Deze combinatie is zeer fijn s'nachts met felle lampen die achter je rijden. Want sunset overal is niet fijn voor de achterin zittende mensen, het is storend om naar buiten te kijken, en met privacy glas heb je daar geen last van.

Walther

Racer

Lid
Niet helemaal mee eens. Naar buiten kijken blijft goed mogelijk voor de kids met de zonneschermpjes. Alleen het raampje even open doen om te zwaaien bij het wegrijden heeft geen zin.

De zonneschermpjes zijn prima, maar achteraf had ik liever af fabriek privacy glass gehad.

Dus voor diegene die nog moeten bestellen ...........

Gimli

Lid
Niet helemaal mee eens. Naar buiten kijken blijft goed mogelijk voor de kids met de zonneschermpjes. Alleen het raampje even open doen om te zwaaien bij het wegrijden heeft geen zin.

De zonneschermpjes zijn prima, maar achteraf had ik liever af fabriek privacy glass gehad.

Dus voor diegene die nog moeten bestellen ...........

Maar de belangrijkste vraag nog steeds, wat kost het nou precies????

Momenteel zit ik te wachten op mijn skoda octavia combi business. Nou wilde mijn collega graag zien hoe hij er uit ziet met extra getinte ramen. Heeft iemand hier een foto van?
cool.gif

Als -em krijgt kijk dan even goed of ze er wel in zitten... bij mij namelijk niet, alleen de portieren achter de b-stijl waren van extra getint voorzien. De garage moet terug naar PON met het verhaal en ze vervolgens nog gaan plaatsen... ben benieuwd. :1884:

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Is daar een URL van bekend: Die zonwering?? Fabrikant? Kosten?

[/ QUOTE ]

Kijk eens op www.climair.de Dit is de fabrikant. Prijzen ca. 100 euri per setje van 2.
hoi, bij http://www.sonniboy.nl/ kan je de Zonneschermen zo bestellen, ik heb privacy glass maar op mijn achterruit en de achterzijdeuren ook de sonniboys zitten via de dealer besteld en dan kan je er echt niet meer doorheen kijken van buiten uit. Snachts heb je dan helemaal geen last van de hinderlijke lampen in je binnen spiegel. fot van mijn auto:
http://www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?ID=15824&merk=Skoda&serietotaal=Octavia&bouwjaar=#
op deze fotos had ik nog geen sonniboy zonnewering op de zijdeuren zitten wel op de achtruit. Groetjes Walther

Fabia86

Actief lid
Kickje:
Ik neig ook naar Sonniboys. Waarom? Onlangs heb ik het achterraam van mijn F2 laten voorzien van folie. Echter is het resultaat niet wat ik ervan verwacht had. De tint is prima, de afwerking niet. Je ziet namelijk een lichte rand om het raam, daar waar de folie niet hecht op de verwarmingspuntjes / raster.

Ik heb dit verhaal teruggeven aan het betreffende foliebedrijf. Zij geven (achteraf) aan dat dit heel normaal is en dat er altijd wel iets van te zien is op dergelijke ramen met rasters. Hier neem ik geen genoegen mee.
Ze willen het nog proberen aan te drukken. Ik heb alleen niet veel hoop dat het er strak ('onzichtbaar' zoals ze het zelf communiceren op de hun website) uit komt te zien.

Is er iemand met die zijn achterraam wel fatsoenlijk heeft laten voorzien van folie?

Ridley

Forumguru
Weet niet waar jij geweest bent, maar vriend van me heeft enkele jaren geleden dit laten doen bij glascoating in Someren. Niet te onderscheiden van af-fabriek getinte ruiten.

Ridley

Forumguru
VW Bora, een zwarte dus elk detail wat niet netjes zou zijn zou gelijk opvallen. Het was echt bijzonder netjes gedaan.

Bovenaan Onderaan