Fabia
† In Memoriam
Goed lezen Fabia
Nemo gaat pas maandag 'naar de dokter'. En tot die tijd rijd ik in een (durf het bijna niet te zeggen) smartie..
Oeps:blush::blush::blush:
Goed lezen Fabia
Nemo gaat pas maandag 'naar de dokter'. En tot die tijd rijd ik in een (durf het bijna niet te zeggen) smartie..
Leuk autootje......Goed lezen Fabia
Maar dat dan mag je weer niet in je smartie...Oh ik ga liever niet achterover met een smartie. Tenzij ik teveel wijn op heb.... haha...
En tot die tijd rijd ik in een (durf het bijna niet te zeggen) smartie..
Leuk autootje......
De eerste Smarts met 55 PK gingen zooo achterover, met de koplampen loodrecht omhoog, ik werkte bij een autoschadebedrijf en we hebben toen nogal wat van die autootjes gehad, altijd de zelfde schade: achterlichten,achterpaneel van kunstof en spuiten A.D. €1100,-.
Tegenwoordig hebben ze ASR ingebouwd, kan dus niet meer gebeuren, Jammer!
Helemaal goed!!!toevallig bij richard H??
zo ja, was een klasgenoot bij hbw en obm.
De remmen zijn vandaag nagekeken en alle (binnen- buiten- links- rechts) blokken waren nog in orde. Het ge"kgggg" komt waarschijnlijk van de achterremmen.
Bovendien is de koppakking niet lek, dus het gaat helemaal goedkomen met Nemo!!!
Nee, alleen om naar te kijken...
Kon dat maar, Ed. Maar er ontbreekt hier een lift Als ik op de begane grond zou wonen zou ie ZEKER in de woonkamer komen te staan!