Hahaha... ik heb een rijopleiding gehad waarbij ik de trap af moest rijden, vond ik al heftig genoeg..
Ik heb het over een fiets-rij-opleiding op de basisschool....
Zoooo Ed ik wist niet dat je al zo oud was!! Tegenwoordig ga je in groep 7 en groep 8 fietsend verkeersexamen doen!
Dat kan volgens mij bij een boel forumleden...
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Dat kan volgens mij bij een boel forumleden...
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Even terug naar het oorspronkelijke onderwerp van deze discussie.
Onze Fabia gaat deze week naar de garage om verwend te worden.
Lekkere warme slofjes en een afstand bediening op de cenrale deurvergrendeling.
Dat laatste is echt een gemis. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een auto heb gehad zonder AB. Dat moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn.
Fabia-Verwendagen zijn leuk! Ik ben zo gelukkig met nemo sinds de verwendag vorige week!
Theo, AB op CV is idd fijn! Raar eigenlijk dat dat niet op je fabia zat. Ik dacht dat het wel standaard was.
Hoe lang gaan batterijtjes van zo'n AB trouwens mee, en wat voor batterijen gaan er in?
Hoe lang gaan batterijtjes van zo'n AB trouwens mee, en wat voor batterijen gaan er in?
Ondanks het feit dat je wel erg blij was met je vervanger? Er gaat dus niet boven een skoda hé!
Onze Fabia gaat deze week naar de garage om verwend te worden. Lekkere warme slofjes en een afstand bediening op de centrale deurvergrendeling.
Wordt vervolgd, in de volgende week.