ik had het over respect...
Ik ..<knip>.. maak het niet mooier dan het is.
Over lezen:
er staat 1 foutje in volgens mij, ze vinden het stuur van de GL te vlak staan.
En er staat bij de Ibiza dat het stuur in 2 richtingen te verstellen is. Dat kan dus ook bij de GL.
Ik krijg meer de indruk dat ze nog een negatief punt moesten verzinnen. Wat me wel vaker opvalt.
Dit had ik over het hoofd gezien.FabiaGL: zie deze reactie van ClaudiaJeroen van een paar dagen geleden:
Volgens mij zijn het twee geheel nieuwe auto's: sfc ecomotive & si st econetic. Toch nog knap dat er tussen test en uitgave(iets van 12 weken als het goed gelezen heb) zulke fouten gemaakt worden en dat nog wel op de voorpagina, prutsers!!!
Zo zie je maar weer dat ze totaal ongeinteresseerd zijn in deze auto's en ze dus ook makkelijk afserveren.
Ik heb bij spritmonitor trouwens de beiden is vergeleken. Er zit trouwens best verschil tussen de auto's of berijders! De fabia is volgens mij zuiniger dan de Ibiza. Jullie dit ook opgevallen?
Was hier benieuwd naar en ben gaan kijken.. Maar de ibiza zit gem op 4,9 a 5 liter per 100 km..
knip verkeerde link
Zonder het artikel gelezen te hebben: dat hoeft niet persé te wijzen op slechte verliezers, dat kan ook een regelrecht resultaat zijn van een slecht artikel...Even een opmerking van een (niet-onafhankelijke) meelezer: er zijn er toch wel een aantal slechte verliezers op dit forum hoor! Afgeven op de neutraliteit van het artikel maar zelf wordt de een na de andere gekleurde opmerking gepost in dit draadje.
Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
Dat zegt ons dus hoe dood dat forum is. Het skoda forum bruist van leven.Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
Hoe bedoel je verliezer? alsof de Fabia Greenline een verliezer is t.o.v. de Ibiza Ecomotive?Even een opmerking van een (niet-onafhankelijke) meelezer: er zijn er toch wel een aantal slechte verliezers op dit forum hoor! Afgeven op de neutraliteit van het artikel maar zelf wordt de een na de andere gekleurde opmerking gepost in dit draadje.
Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
dat kan ook een regelrecht resultaat zijn van een slecht artikel...
Volgens mij is de conclusie dat beide auto's prima zijn (beetje traag en niet zo zuinig als beloofd) maar dat daarna dus het gevoel gaat spelen.
De Seat voor als je iets meer opsmuk wilt en de Skoda voor kein Gelul.
Prima!