Dat reactie van mensen hier op dit forum en andere fora subjectief zijn, logisch toch.
Maar dat wil toch niet zegen dat het sore losers zijn, want dan scheer je iedereen over een kam die kritiek levert.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, FredV.
Ik scheer niemand onder een kam die kritiek levert. Sterker nog, ik vind kritiek/een mening juist goed; ook als het in een artikel in de Autoweek staat.
De subjectieve mening van de forummers is heel logisch. Sterker nog, heerlijk! Een mening maakt deze wereld alleen maar interessanter!
Maar ik heb wel een probleem met de forummers die vinden dat AW geen subjectieve mening mag hebben. Die zeggen dat AW een objectief magazine moet zijn....
En nu denk ik dat het feit dat de Skoda er qua de score minder uitkomt dan de Seat, voor sommigen een reden is om Autoweek monddood te willen hebben. En die mensen vind ik onsportief/slechte verliezers.
Dan mag Autovisie ook nooit meer een Porsche naast een Ferrari zetten, moet Carros nooit meer een Bentley met een Rolls Royce vergelijken en moeten we Autobild ook maar vragen op te houden de Astra naast de Golf te zetten... want daar kon wel eens een winnaar en een verliezer uitkomen en dat kon wel eens tegen het zere been van de verliezer aankomen. Laten we dan vooral teruggaan naar het oude communisme waar iedereen gelijk was, een mening de waarheid was en je maar kon kiezen uit twee merken, Tata en Skoda
Geweldig draadje dit!
Trouwens:
van een onafhankelijk?? autoblad mag je verwachten dat die onafhankelijke berichtgeving publiceert.
Als persvoorlichter weet jij dat natuurlijk als geen ander.
Geen commentaar!
Nee, sereneus, zie hierboven