FabiaGL
Actief lid
het onderstel van de Ibiza ST is van de nieuwe Polo. Het onderstel van de nieuwe Fabia is gelijk aan het onderstel van de oude Polo, dit onderstel voldoet volgens mij nog prima!De motor is hetzelfde, net als het onderstel
het onderstel van de Ibiza ST is van de nieuwe Polo. Het onderstel van de nieuwe Fabia is gelijk aan het onderstel van de oude Polo, dit onderstel voldoet volgens mij nog prima!De motor is hetzelfde, net als het onderstel
het onderstel van de Ibiza ST is van de nieuwe Polo. Het onderstel van de nieuwe Fabia is gelijk aan het onderstel van de oude Polo, dit onderstel voldoet volgens mij nog prima!
Een reden die nog niet genoemd is is de dealer.
Een dealer in de buurt of vlak bij je werk is nu eenmaal handiger dan een op flinke afstand.
En vooral niet te vergeten, de reputatie van of je ervaring met een bepaalde dealer.
De dealer om de hoek heeft zo'n slechte indruk gegeven dat ik 30 min rijden op en neer wel er wel voor over heb. Laat mijn auto daar echt niet onderhouden. Die man moest alles navragen... Zegt dat de achterbumperstrip toch onzin is, die komt volgens hem op het schuine deel tegen je rubber aan (tip: kijk eens in het boekje..)... De bluetooth carkit is onzin, die doet het 9/10 keer toch niet.. en ga zo maar door.
Wat hij wel leuk vond trouwens, is vertellen over zijn Alfa Romeo die hij gaat wrappen voor 2000 euro. Bovendien is hij niet te beroerd om in de tijd dat er niemand in de winkel is (op zaterdag geen één gezien - heeft dus zat tijd..) op allerlei forums de boel even op te jutten.
Precies de dealer waar ik niet heen ga dus
Mijn dealer zit op 15km afstand. Hoef er gelukkig alleen maar voor onderhoudsbeurten heen.
Maar dat vind ik dus al lastig genoeg. Kleine beurt kon ik op wachten, maar daar deden ze ook nog 1 1/2 uur over. Bij de grote beurt kreeg ik vervangend vervoer = 2x op en neer dus.
Kost me allemaal te veel tijd zo. Je zult een auto met mankementen hebben, dan blijf je op en neer aan het rijden, telkens weer 30km.
Ik zou graag een dealer om de hoek hebben. Hier in de buurt zitten Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Ford, Volkswagen, Toyota, Landrover en Daihatsu. Maar dan moet je wel zo'n auto (gaan) rijden
In een eerdere post hier heb je het over je broer die de F2 GL en Ibiza Ecomotive gaat testen voor autoweek. Ik heb hier niets meer van gehoord? Of heb ik ergens overhen gelezen?
@potje zijn de levertijden bij de seat ook zo lang?
.
Daarnaast doet de Fabia veel degelijker aan.