Fabia combi veren greenline

Ridley

Forumguru
Overigens staat ergens op het forum ook nog foto's van mijn zwarte F2 combi verlaagd met 15 inch velgen. Kun je je een beeld vormen

Ridley

Forumguru
Gevonden, hier nog bij de oude werkplaats van @Antera:

e2d462f69e18718c99d57dfc8b8d7fc3.jpg

fred raket

Nieuw lid
Echt een wondermooie auto heb jij. Klasse .... Nu als ik even mag......de voorkant van de F2 vind ik als ik echt moet kiezen nog altijd mooier vind hem wat brutaler.....maar goed smaken zijn nu éénmaal verschillend.

Die chip voel je dat goed ?

fred raket

Nieuw lid
Die is idd niet zo echt mooi.....nu vooral de velgen vind ik tegenvallen en het zwart gaat hem niet goed.....en zoals je weet....zet de mooiste auto in een lelijke kleur op een stel roestige wielen en.....

Deze F2 vind ik dan wel heel mooi

Bijlagen

• pictures_skoda_fabia_2007_12.jpg
    pictures_skoda_fabia_2007_12.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 7

Ridley

Forumguru
Die chip is bizar: hele andere auto vanaf 2000 toeren. In de F2 had ik een PowerBox waar ik heel tevreden over was, maar mag niet in de buurt staan van obd tuning.

In de f2 kwam ik rond 120 pk, nu in de f3 zit ik op 135. Maar vooral koppel: vanaf 2500 toeren op ruim 225 Nm!

En mooi vergelijk van het frontje:

e55ce45fe604954af27acf877857d979.jpg

fred raket

Nieuw lid
Heel mooie kleur is dat blauw...Mijne is met de DSG bak en daar ben ik echt verslaafd aan geworden.....terwijl ik tot enkele jaren geleden een automaat vervloekte.

Ridley

Forumguru
PowerBox heeft er 25000 km in gezeten zonder problemen. Weet zo niet meer welk merk. Heb hem verkocht aan een medeforumlid later. Zal wel even opzoeken.

Bovenaan Onderaan