Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

laagvlieger

Forumguru
Lijkt me een mooie auto te worden. Wel in het oog houden dat de officiële plaatjes altijd het duurste model betreft, hetgeen je nauwelijks op de weg zal zien! Een Fabia moet voor mij een betaalbare auto blijven.

Michel

Forumguru
Dit zou volgens een melding op Facebook van Skoda Nederland het laatste puzzelstukje moeten zijn. Morgen wordt de Fabia III als één puzzelstuk vertoond.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Falcon

Donateur
http://www.autoweek.nl/nieuws/29539/nieuwe-skoda-fabia-in-volle-glorie

Stoere front.. schreeuwt wel om verlaging!
m1mysqab5duz.jpg

Achterkant is zo heel goed te pruimen! .. Good job Skoda!
m1mysqab6vtz.jpg

Nog geen interieur foto's :(

/me is benieuwd naar de binnenruimte!

Joske

Forumguru
Ziet er goed uit, maar ik moet zo een nieuw model altijd eerst irl zien alvorens ik er over kan oordelen :)

niet onbelangrijk:

Goed nieuws voor wie z'n Fabia wil onderscheiden van die van de buren; er zijn 15 lakkleuren leverbaar en het is mogelijk om dak, wielen en spiegelkappen in afwijkende kleuren te laten spuiten. Bij de introductie is de auto leverbaar in drie uitvoeringen en Skoda komt met een aantal nieuwe gadgets op de proppen, waaronder MirrorLink, een systeem om je smartphone te koppelen.

Hadden ze evengoed op de nieuwe Octavia ook al kunnen lanceren denk je dan..

Falcon

Donateur
MirrorLink is trouwens een andere naam voor Carplay (Apple/iOS) en Android Auto (Google). eigen Carplay variant van VAG (met aparte apps voor op iOS en Android)

Laatst bewerkt:

Michel

Forumguru
Dit ziet er een stuk beter uit dan de Fabia II. Die heb ik nooit mooi gevonden. Dit was ook de voornaamste reden dat er bij mij na 2 Fabia I's geen Fabia II als opvolger kwam.

Alleen jammer dat er nog geen interieurfoto's zijn, maar die zullen waarschijnlijk wel spoedig volgen.

Laatst bewerkt:

laagvlieger

Forumguru
Zoals eerder gezegd ben ik benieuwd naar de prijzen en real-life foto's. Ook van de 'goedkopere' modellen. En dat de Combi niet te lang op zich laat wachten!
Maar wat niemand kan ontkennen is dat de Fabia 3 - wat design en proporties betreft - veel geslaagder is dan de vorige.

peterrapid

Forumguru
Voor mij is het toch een twijfelgeval, neus is mooi maar vind kont niet zo bijster geslaagd maar idd moet je eerst IRL zien om oordeel te vellen. En grote vraag komt er een RS ?

laagvlieger

Forumguru
Als er iemand een koopje wil doen, ze geven de Fabia II bijna weg wat wel begrijpelijk is. Vandaag bij de dealer geweest en uit nieuwsgierigheid even gevraagd. Voor 8.700 euro heb je een gloednieuwe Fabia Combi 1.2 met airco, cd-speler, 4 airbags, CV, opbergmodule, in hoogte verstelbare voorzetels enzovoort. Dieselen kan vanaf 10.500 euro ... Personaliseren kan niet meer want het gaat om stockwagens, maar voor jonge gezinnen een goeie deal denk ik zo.
(oja, belgische prijzen)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan