Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.
Wat me opvalt is dat de nieuwe Fabia zo te zien wel knipperlichten in de zijspiegels krijgt. Wel verrassende keuze eigenlijk want tot nu toe hadden alleen octavia en hoger dit. De Rapid heeft dit niet gekregen. Zou de nieuwe Fabia dan ook led daglichtverlichting krijgen als optie (is niet op de Rapid)...
Ik had al eerder het idee maar nu ik de interieur foto's zag van de nieuwe Fabia gaf dat wel de doorslag, vandaag mijn Citigo stuur even aangepast (met dank aan Joske voor demontage uitleg)
Lijkt er wel op, overigens heb ik de mijne met folie gemaakt en zal de originele gespoten zijn of iets dergelijks...vind het zelf wel lekker sportief staan zo, zeker omdat mijn leder interieur ook witte accenten heeft.
Ik wacht om te beginnen wel tot ik de combi bij de dealer kan vergelijken met de Rapid SB - daarna ga ik (eventueel) wel rekenen.
Vóór die tijd geen actie...
En dat mode grillen qua auto styling elkaar na zoveel jaar afwisselen/herhalen is denk ik ook nog wel zo.
Hoekig en scherpe lijnen komen of zijn weer in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.