Fabia verlagen

Hetzer

Forumguru
het lukt niet om te uploaden nog een keer proberen

Bijlagen

• 18398-Kopie van naamloos.bmp
    7,4 KB · Weergaven: 59

Hetzer

Forumguru
dit is in iedergeval mijn verlaagde Fabia

Bijlagen

• 18399-Kopie van Kopie van 100_1106.JPG
    24,9 KB · Weergaven: 66

Tallguy

Forumguru
umm...hoe kan je ze bestellen voor een Fabia als je via hun site alleen voor de Octo kan kiezen?

Enfin..als ik voor de Octo kies, dan kan ik idd de Weitec kiezen. Maar Michel, weet jij nog de precieze prijs?

Hetzer

Forumguru
er staat inderdaad niet veel op hun site, je kunt hun persoonlijk een mailtje sturen , dan krijg je gelijk een prijopgave , ik geloof dat die van mij 120 of 125 euro!!!!

Hetzer

Forumguru
eureka en nu de niet verlaagde fabia met dezelfde velgen!

Bijlagen

• 18469-Kopie van naamloos.bmp
    77,6 KB · Weergaven: 74

Tallguy

Forumguru
Nou, vandaag bij de dealer geweest. We gaan eerst maar proberen het stuurgedrag te verbeteren door de stuurbekrachtiging wat zwaarder te laten zetten. Dat zou (als het goed is) het losse sturen wat moeten verminderen. Is hier eigenlijk een soortement richtlijn voor qua instelling?

@michael
Wat merkte jij nadat de auto verlaagt was? Enorm veel minder veercomfort? De dealer wil er eigenlijk niet aan om alleen de veren te vervangen, maar probeerde ons te overtuigen om ook de schokdempers meteen te laten doen. Maar...dat was dan wel meteen stukken duurder. Ik heb het idee dat hij het moeizamer deed voorkomen dan in werkelijkheid het geval is qua inleveren comfort.

Hetzer

Forumguru
Als je de auto slechts 30 mm verlaagd is het echt niet nodig om de schokbrekers te vervangen, dat klinkt weer als een dealer die er niet echt veel verstand van heeft!!

Wat ik al in de andere draadjes hebt geschreven is dat deze Weitec veren minder stug zijn dan bijvoorbeeld Eibach veren, die ik onder mijn vorige fabia had!!
Deze veren houden het comfort wel zeker!! , ik heb ooit eens Jamex veren onder een Polotje gehad, dat was pas een ramp , ik stuiterde alle kanten op!!!!

Nee nogmaals IK ben erg tevreden met mijn Weitec's /forum/images/graemlins/489.gif

Hetzer

Forumguru
nog een foto'tje van m'n Combi

Bijlagen

• 27735-27701-DSC00008%20%28575%20x%20470%29.jpg
    27735-27701-DSC00008%20%28575%20x%20470%29.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 74

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Joeri</font><hr />

Denk dat je altijd iets van comfort zal verliezen, vermits je ook "al" 16 inch velgen hebt. En door die velgen staat hij zowieso al een stukje hoger.

[/ QUOTE ]

Nee hoor, het lijkt alsof hij hoger staat, maar dat is optisch. Als we de winterbanden onder onze Fabia leggen (15") staat ie net zo hoog op z'n pootjes.

Glenn

Actief lid
hier nog wat fotos van een combi [de mijne)

verlaging: schroefkit van kw
Van achter op de laagste stand -65
van van voor kan ik nog een beetje lager

Het comfort val zeer goed mee

webfabia.jpg

webfadia2.jpg

Dutch4x4

Senior Member
KW V1, 2 of 3?

Vóór vind ik 't mooi, achter te diep. Wijkende wielkasten bij de dorpelrand vind ik nooit zo fraai...

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

het blijft ontzettend mooi een verlaagde auto met grote wielen , iets in mijn blijft dan ook altijd verlangen , naar die mooie 17 inch octi rs velgen /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

heeft iemand een idee waar je deze versie ooit heb kunnen kopen? kan er namelijk geen één vinden op internet /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/crazy.gif

Dutch4x4

Senior Member
11127-E254950858.jpg

Deze bedoel je? Inderdaad érg, érg fraai.

Dat zijn de optionele 17"-velgen van de O1 RS (in meeste andere landen standaard, maar hier was 16" standaard). Moet dus gewoon bij de Skoda-dealer leverbaar zijn. Wél 17"-banden in Fabia-maat eromleggen natuurlijk, dus 205/35 R17.

Bovenaan Onderaan