toevallig is vanmorgen mijn collega bij Pon geweest ivm mogelijke nieuwe attractive business lease wagen.De invoerder kan u dit waarschijnlijk met grote zekerheid verzekeren. Ik heb ook ooit eens zo'n vraag (ander onderwerp) gesteld bij d'Ieteren en kreeg toen een bevredigend antwoord.
Bij Pon zijn ze er nog niet uit of je een Columbus krijgt of niet!
Dat lijkt me (no offence naar jou) gel*l, want de Attractive Business Elegance heeft opties twv. 5800,- waarvoor je tijdelijk maar 1200,- betaalt. Da's inclusief een NEXUS. Als ze daar een Columbus in zouden zetten geven ze nog veel meer weg. En het maakt de reclame die ze voor de Attractive maken, waardeloos.toevallig is vanmorgen mijn collega bij Pon geweest ivm mogelijke nieuwe attractive business lease wagen.
Bij Pon zijn ze er nog niet uit of je een Columbus krijgt of niet!
laat ik het anders formuleren. Ze weten waarschijnlijk nog niet wat meneer Skoda gaat doen.Dat lijkt me (no offence naar jou) gel*l, want de Attractive Business Elegance heeft opties twv. 5800,- waarvoor je tijdelijk maar 1200,- betaalt. Da's inclusief een NEXUS. Als ze daar een Columbus in zouden zetten geven ze nog veel meer weg. En het maakt de reclame die ze voor de Attractive maken, waardeloos.
Denk het dus niet. Wordt en blijft een Nexus.
[...] gaven aan dat ALLE Nexus sets vervangen worden door de Columbus in auto's die vanaf week 45 geproduceerd worden.
Dit geldt ook voor de pakketen waar de Nexus in zit.
Gebeld met Pon en mijn dealer en gaven aan dat ALLE Nexus sets vervangen worden door de Columbus in auto's die vanaf week 45 geproduceerd worden.
Zou het dan toch?
maar dan wel meteen met alu middenconsole!!
Stomme vraag: de dvd zul je los moeten kopen denk ik? Net als bij de Nexus? Weet iemand welke dvd nodig is?
Bij Skoda.at staat incl DVD West EuropaDVD zit er voor zover ik weet dit keer wel meteen bij! Meen ik ergens gelezen te hebben.
Alu console standaard op Elegance of niet?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ga binnenkort de elegance attractive HB 1.9 of 2.0 TDI bestellen met het nexus pakket.
Ik vraag me af of daar dan ook de Nexus word vervangen.