Werkt dit ook in NL? Flitsmeister werkt S U P E R
Niet zo goed, Nederlanders zijn nog gierig..euuh zuinig
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
en gebruiken het dus niet zoveel, gemiddeld maar een verkenner of 10-20 op de snelweg en dat is niet veel. Binnendoor is het helemaal niet betrouwbaar. Flitspalen staan er natuurlijk wel allemaal in.
Heb ik ook een maand geprobeerd, maar dat abonnementsgeld is echt belachelijk hoog..
Op de smartphone vind ik het eigenlijk ook te duur. Als toestel vind ik dat juist niet. De datakosten zijn inbegrepen, ook in het buitenland. Aangezien ik wel eens in het buitenland vertoef voor het werk is dat een + voor mij.
Het kastje ligt ook altijd in de auto, geen gedoe met de smartphone (hem in de houder hangen gaat nog, maar er aan denken om hem er terug uit te halen
![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)
, blijft hij meer hangen dan wat anders)
Gaat automatisch aan/uit en ligt niet in het zicht.
In België werkt het (bijna) perfect, zelfs binnendoor. Ik ben afgelopen jaar 1 flitser tegen gekomen die nog niet gemeld was, maar de flik zat nog gebukt voor de auto om alles op te stellen, tegen dat hij daarmee klaar was, wisten alle Coyote-gebruikers hem al staan.
In Frankrijk werkt het ook perfect (ook binnendoor)
In Oostenrijk werkt het op de autosnelweg
In Zwitserland enkel de vaste flitskasten
In Duitsland op de snelweg (niet binnendoor)
In Tsjechië op de snelweg (maar niet 100% betrouwbaar), daar flitsen ze eigenlijk toch niet
In Italië op de snelweg (niet binnendoor)
In meer landen ben ik nog niet geweest met de Coyote
Ik heb afgelopen jaar meer geld bespaard dan wat ie gekost heeft (aankoop+abo) en ik heb mijn rijbewijs nog
Bij mij op het werk rijdt zeker 25% van iedereen op de parking (enkel leasewagens, de persoonlijke auto's moeten ergens anders parkeren
) met een Coyote rond.