Erik_NL
Forumguru
daar valt dan € 70 per jaar mee uit te sparenDe laatste keer bij Profile was ik € 35,- kwijt voor het wisselen en opslaan en voor dat bedrag ga ik zelf niet wisselen.
daar valt dan € 70 per jaar mee uit te sparenDe laatste keer bij Profile was ik € 35,- kwijt voor het wisselen en opslaan en voor dat bedrag ga ik zelf niet wisselen.
Gewoon met de hand vast zetten is genoeg.Als je met een kruissleutel werkt zet je je voet aan de ene kant en trek je met je handen aan de andere kant , zo heb je de meeste kracht.
Als ik dat zo lees heb ik al heel veel geluk gehad dat ik op mijn manier nog niets ernstigs tegen gekomen heb. Ik heb al altijd mijn voet op mijn kruissleutel gezet en dan draaien met de hand . Erop staan is niet nodig hoor , mijn ene voet blijft netjes op de grond staan hoor. Maar ik ben blij dat ik terug iets bijgeleerd heb . Man man , wat een super goed forum is dat hier . Hier krijg je tenminste raad en daad . :xyxthumbs:
Dat is niet waar. Bij een lichtmetalen velg is het konische gedeelte anders gevormd!De bouten kunnen inderdaad schelen ,maar dat is enkel maar het aantal cm draad op je bout die langer is bij LM . De kop is niet anders.
klopt, staat letterlijk zo in de gebruikshandleiding@ Purk, hoe kom jij erbij dat de aantrekmomenten gelijk zijn?
klopt, staat letterlijk zo in de gebruikshandleiding
Dat is slim opgemerkt. Ik heb alleen een originele set LMV en een stalen velg in de bak. Zit geen ander setje met bouten bij hoor!Als je je wielen bij een goed bedrijf(dealer, bandenboer)haalt dan zorgt die er voor dat je ook de goede wielbouten erbij krijgt.
Tip:
Als je je lmv onder de auto hebt hangen zorg dan ook dat je een setje "gewone" wielbouten bij je hebt voor het geval je een lekke band krijgt en het gewone stalen reservewiel eronder moet zetten.
Dat is slim opgemerkt. Ik heb alleen een originele set LMV en een stalen velg in de bak. Zit geen ander setje met bouten bij hoor!