yamsing
Lid
Bij mij ook geen enkele melding meer gekregen sinds de update.Onnodig, het staat hierboven.
Acc en stuurverwarming niet gebruikt kan daar dus geen oordeel over geven.
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij ook geen enkele melding meer gekregen sinds de update.Onnodig, het staat hierboven.
is dit dan altijd onder garantie als de garantie nog geldig is tenminste..?Mijn Kodiaq gaf de laatste tijd steeds vaker de melding "travel assist momenteel niet beschikbaar". ........
Dus even als tip, mocht je hier last van hebben, laat bij de dealer even checken en vraag of dit een issue van het stuur kan zijn.
Je koopt toch gewoon bij VW?SKODA en dan maakt het niet uit bij welke Dealer je bent lijkt me. Wat wel uitmaakt is of het een bekend probleem is met mogelijk bekende oplossingen, die bekende oplossingen moeten de willekeurige dealer waar je gaat dan gewoon toepassen lijkt me.Maw jij word aan lijntje gehouden omdat de dealer bang is dat HIJ het niet vergoed krijgt van de importeur !
Alleen dat is jouw pakkie aan niet, jij hebt alleen maar met je dealer te maken, daar ben je de koop mee aangegaan.
....
Natuurlijk bedoel ik een willekeurige vw of skoda dealer, afhankelijk van je merk. In Dld is er verlengde garantie afgesloten en die is ook gewoon NL geldig. Ik weet alleen niet precies wat er onder die garantie valt. Omdat ik ook hier lees dat je soms (deels) kosten hebt...........Je koopt (heb de overeenkomst afgesloten) bij een dealer. Dat is degene die jou garantie moet verlenen.
Staat zelfs in de Skoda garantie voorwaarden:
......
De dealer zal zijn gemaakte kosten weer met de importeur PON zien moeten recht krijgen.