Voor zover ik weet mag de dealer dit niet eens meer uitschakelen van Skoda omdat anders de garantie vervalt! Ze hebben dit als tussenoplossing aangeboden maar nu er een (hopelijk) definitieve oplossing is in de vorm van een nieuw stuur schijnt het niet meer te mogen. Bij mij was dat in ieder geval het bericht. Ik wacht ook op een nieuw stuur maar wordt ondertussen nog stapelgek van alle meldingenDe dealer kan de travel assist uitschakelen maar nu is mijn vraag of dan ook de ACC wordt uitgeschakeld of alleen de lane assist. Weet één van jullie dat misschien?
Wederom contact gehad met de dealer. Stuur nog steeds in backorder, maar er zijn ook geruchten dat het stuur niet vervangen gaat worden maar dat er een software update aan komt. Voor de Octavia schijnt die er al te zijn.Hier precies hetzelfde. Stuur staat in backorder, hoor niets van de dealer. heb al contact gehad met de importeur maar die zeggen dat ze hier ook niets aan kunnen doen, want leveringsproblemen. Ondertussen word ik helemaal gek van het gepingel. Soms als ik de straat uitgereden ben al drie, vier keer, Lijkt wel met de dag erger te worden.
Ik neem aan dat Skoda hier ook op mee leest? Doe er dan wat aan, of probeer op z'n minst de communicatie in stand te houden.
Stuur is besteld, en kreeg inderdaad ook het verhaal met software-update van de Octavia te horen, dat lijkt goed te gaan. Kodiaq update was inderdaad nog niet uitgegeven. Afwachten maar!Onnodig citaat, van je eigen, erboven geplaatste bericht.
Ik hoop het ook. Puntje van detail is wel dat, in geval de storing daadwerkelijk wegblijft, de vraag blijft of dan de update of het vervangen van het stuur nu de oplossing is. Anyway... Fingers crossedOnnodig citaat.