Gaat er iets gebeuren met de Yeti ?

Berry

Senior Member
Sinds een paar dagen staan er op de Škoda site bij de Yeti alleen nog maar twee Adventure uitvoeringen,verder niets.
Zou er wat gaan veranderen ????

EdK

Forumguru
Ja eind van het jaar komt de restyle van de Yeti op de markt.
Dus net als wat nu met de Superb is gebeurd.

Bron ? Een dealer in België die ons tijdens een M&G een Rapid en Octa3 station ter beschikking stelde
En bij ophalen van zijn spullen en wagens vertelde hij dit ons.

En het word geen 7 zitter oid gewoon de zelfde grote als nu maar met de nieuwe look
Grotere versie gaat er wel gebouwd worden in China voor hun eigen markt, dit omdat die kleine mensjes daar graag grote wagens rijden, maar die uitvoering zal niet naar Europa gaan komen

Rosinfield

† In Memoriam
ik heb al een vooroordeel dat waarschijnlijk wel zal blijken te kloppen, zelfde soort front als op de andere modellen. Al die merken doen dat tenslotte. Het bijzondere delft zo het onderspit

EdK

Forumguru
Ach uiteindelijk in de oude situatie waren de fronten ook redelijk hetzelfde kwa logo gril look
Alleen is het nu weer wat anders geworden en als bij de Yeti de twee ronde DLR/schijnwerper blijft dan houd hij toch zijn eigen smoelwerk

mr2cv

Lid
Helaas, de twee ronde DLR's gaan verdwijnen...

Of is het niet DRL (Daytime Running Lights)?

Captain Hook

Forumguru
Volgens autobild.de zou dit de verse Yeti gaan worden:
Skoda-Yeti-Facelift-729x486-d3538262d45092e9.jpg

flip

Lid
mijn dealer had het over een licht aangepaste neus en kont, zijkanten zouden niet wijzigen, tegen het eind van dit jaar. Ik hoop er wel de 1.4 tsi 140 pk terug te vinden, dan onderteken ik meteen een bestelbon!

EdK

Forumguru
Hij valt me 99% mee alleen in het front mis ik echt de twee ronde koplampen die hem juist zijn Yeti smoel gaven
En die achterzijde die is wel oke, zelfs wel beter !
Skoda-Yeti-facelift-01.jpg

Skoda-Yeti-facelift-02.jpg

afz: een Yeti rijder

Rosinfield

† In Memoriam
weinig nieuws onder de zon, gelukkig. Ik vind het ook jammer van de ronde lampjes, maar kan er wel mee leven

EdK

Forumguru
Corne gaat je mond spoelen.......... maar goed de ronde lampen lijken rechthoekig geworden te zijn en tevens ingedaald, of is t afgedaald ?

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan