Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja eind van het jaar komt de restyle van de Yeti op de markt.
Dus net als wat nu met de Superb is gebeurd.
Bron ? Een dealer in België die ons tijdens een M&G een Rapid en Octa3 station ter beschikking stelde
En bij ophalen van zijn spullen en wagens vertelde hij dit ons.
En het word geen 7 zitter oid gewoon de zelfde grote als nu maar met de nieuwe look
Grotere versie gaat er wel gebouwd worden in China voor hun eigen markt, dit omdat die kleine mensjes daar graag grote wagens rijden, maar die uitvoering zal niet naar Europa gaan komen
ik heb al een vooroordeel dat waarschijnlijk wel zal blijken te kloppen, zelfde soort front als op de andere modellen. Al die merken doen dat tenslotte. Het bijzondere delft zo het onderspit
Ach uiteindelijk in de oude situatie waren de fronten ook redelijk hetzelfde kwa logo gril look
Alleen is het nu weer wat anders geworden en als bij de Yeti de twee ronde DLR/schijnwerper blijft dan houd hij toch zijn eigen smoelwerk
mijn dealer had het over een licht aangepaste neus en kont, zijkanten zouden niet wijzigen, tegen het eind van dit jaar. Ik hoop er wel de 1.4 tsi 140 pk terug te vinden, dan onderteken ik meteen een bestelbon!
Hij valt me 99% mee alleen in het front mis ik echt de twee ronde koplampen die hem juist zijn Yeti smoel gaven
En die achterzijde die is wel oke, zelfs wel beter !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.