Dank Rosinfield, dat het nep is ben ik met je eens, in Nederland koop je over het algemeen genomen zo'n auto vooral op uiterlijk, niet op functie. De enige outback ervaring in Nederland is een verkeersheuvel
Maar ik ga rijden in de Oekraine, Wit-Rusland, Litouwen etc. Wil je de de dorpjes in of de natuur, dan moet je vaak over grindwegen of zelfs gewoon een bospad. Dan is de inhoud van het outbackpakket ineens een stuk belangrijker. De bumpers van de stadsversie zijn in de kleuren van de auto gespoten, maar bij de outback is het gewoon plastic. Zou zonde zijn als je mooie meegespoten bumper vol zit meet sporen van steenslag. Dan liever de plastic bumper.
Maar OK, jouw inschating is dus dat het slechts om uiterlijke aanpassingen gaat. Geen technische. Erg jammer. Ik had graag een onderplaat gehad tegen het grind. Voorlopig heb ik dat alleen bij de Volvo, Infinity, Nissan en Subaru gevonden. Maar elk van die auto's heeft iets wat ik persoonlijk wat minder vindt. Technisch gezien is misschien de Subaru(Outback, Forester, Crosstrek) het best voor mij, maar de modellen spreken me iets minder aan.