wanderer
Senior Member
en dat is dus niet juist, daar heb je de dealer voor, die heeft het enig juiste antwoord...En daar heb je juist het forum voor om op dit soort vragen een antwoord te krijgen.
en dat is dus niet juist, daar heb je de dealer voor, die heeft het enig juiste antwoord...En daar heb je juist het forum voor om op dit soort vragen een antwoord te krijgen.
"Daarnaast sta ik financieel niet heel sterk........ "
wel een auto van dik 15000 en dan een beurt van ca 150€ uitstellen....?
dus een forum geeft betrouwbaardere info dan een dealer (en daarmee bedoel ik de dealer en NIET de plaatselijke dorpssmid), komaan denk eens na, geen boekje lezen, geen onderhoudsboekje lezen, niet nadenken over de gesloten koopovereenkomst, krap bij kas zitten en daarom de beurt maar overslaan, dan ben je in mijn ogen een grote s*kk*l, een eigengereid arrogant persoon, die een erkend dealer weleens even de les gaat lezen en het beter wil weten dan de importeur...er zijn regels oa de onderhoudsbeurten en als je het daar niet mee eens bent moet je deze auto niet kopen maar niet achteraf de hakken in het zand zetten......
@ erik2907: Nogmaals bedankt voor een zeer heldere en constructieve set aan forum posts , mag je best trots op zijn.
Laat dat nu ook net één van de voordelen van een dergelijk forum zijn, soms is het simpelweg sneller of makkelijker om iets via het forum te achterhalen dan via het boekje. Ik ben in ieder geval blij dat je nu duidelijk hebt hoe een en ander in elkaar zit en dat je op basis daarvan de juiste keuzes kunt maken. Daar doen we het voor!Wanderer heeft issues.
@ erik2907 & EdK & Fabia: En alweer goede reacties. Ik heb mijn eigen redenen waarom ik deze keuzes heb gemaakt, ik wist over de 15.000 beurt/jaarlijkse beurt en wilde deze oorspronkelijk laten doen. Ik ben eerlijk geweest in mijn posts en ik ben zeer blij en dankbaar in de reacties die ik heb gekregen van de mensen die dit hebben gewaardeerd. Ik ben makkelijk geweest in de aankoop van deze auto en heb een druk leventje, daarom de keuzes die ik heb gemaakt. Ik heb gewoon geen tijd, en ik vind het geen tijd waard, om over elke aankoop elk boekje door te spitten naar de kleine letters. Ik heb wel betere dingen te doen . En dan ben ik genoodzaakt om terug te vallen op dit forum, dat ik al jaren bezoek, ik heb dan wel weinig posts omdat ik bijna nooit iets te vragen heb. Alleen nu dan.
Wanderer... als ik dit lees, dan denk ik "je moet nog een hoop leren in het leven". En het belangrijkste daarvan is wel dat je nooit, maar dan ook nooit, kan en mag oordelen over iemand die je niet kent.dus een forum geeft betrouwbaardere info dan een dealer (en daarmee bedoel ik de dealer en NIET de plaatselijke dorpssmid), komaan denk eens na, geen boekje lezen, geen onderhoudsboekje lezen, niet nadenken over de gesloten koopovereenkomst, krap bij kas zitten en daarom de beurt maar overslaan, dan ben je in mijn ogen een grote s*kk*l, een eigengereid arrogant persoon, die een erkend dealer weleens even de les gaat lezen en het beter wil weten dan de importeur...er zijn regels oa de onderhoudsbeurten en als je het daar niet mee eens bent moet je deze auto niet kopen maar niet achteraf de hakken in het zand zetten......
Ik ben dus heel benieuwd naar jouw casussen, Antera.