Ik kreeg zojuist de volgende reactie vanuit dealer/PON;
Onderstel Greenline
Als gevolg van capaciteit restricties is het sportonderstel op de Octavia Greenline vanaf week 50 2013 vervangen door het onderstel van de reguliere Octavia’s. Het sportonderstel kan vooralsnog niet optioneel worden besteld op de Greenline uitvoeringen. Deze aanpassing heeft geen gevolgen voor het verbruik, de CO2-uitstoot of de prijs van de Greenline. Het maximaal laadgewicht, en daarmee het maximaal toelaatbaar totaal gewicht neemt als gevolg van deze wijziging met 40 kg toe. Dit heeft geen gevolgen voor het maximale trekgewicht.
Onderstel Greenline
Als gevolg van capaciteit restricties is het sportonderstel op de Octavia Greenline vanaf week 50 2013 vervangen door het onderstel van de reguliere Octavia’s. Het sportonderstel kan vooralsnog niet optioneel worden besteld op de Greenline uitvoeringen. Deze aanpassing heeft geen gevolgen voor het verbruik, de CO2-uitstoot of de prijs van de Greenline. Het maximaal laadgewicht, en daarmee het maximaal toelaatbaar totaal gewicht neemt als gevolg van deze wijziging met 40 kg toe. Dit heeft geen gevolgen voor het maximale trekgewicht.
Waarschijnlijk weet 90% van de dealers niet eens dat ze zonder sportonderstel worden geleverd...
Kort door de bocht: ja, het kan. Het wordt gedekt door de kleine lettertjes.Ik had al zo'n flauw vermoeden dat mijn greenline geen sportonderstel heeft. Heel erg vreemd dat hier niet gewoon melding van wordt gemaakt door de dealer. Pas als er naar gevraagd wordt komt er dit antwoord. Ik vraag me toch echt af of dit zomaar kan. Er wordt simpelweg niet geleverd wat je gekocht hebt. Miscchien een jurist op dit forum die hier zinnigs over kan zeggen? Het zou ze sieren een mooi aanbod voor een verlagingsset te doen. Ik noem maar iets, is toch het minste.