Ja, fraai is anders natuurlijk, maar we zijn op onze bestemming terechtgekomen, met muziek onderweg
Veel geleerd weer:
- Ik kreeg de Radical niet aan de praat. Contact gehad met de fabrikant: De unit zou moeten booten met alleen voeding, en dat doet hij niet. Die mag dus na de vakantie terug naar bol.com.
- De unit zou in staat moeten zijn om TPMS te resetten.
- Ik heb het Canton systeem, en dat is nogal een vloek in mijn situatie. Er bestaat geen aftermarket radio die dat ondersteunt (optische communicatie naar de versterker, die stuurt 8+1 of 10+1 kanalen aan). Ik ga onderzoeken of ik hieruit tóch 4 (voor,achter,links,rechts) speakergroepen kan samenstellen, en zo het hele Canton systeem kan omzeilen.
Mijn eerstvolgende stap direct na mijn vakantie is dus om toegang te krijgen tot de Canton versterker, en te kijken of ik de speakers direct via hun eigen kabels kan aansturen.
Dan een nieuwe Radical bestellen, en eerst kijken of deze wil booten met alleen voeding
Dan speakerkabels doortrekken van bestuurdersstoel naar dashboard en op de Radical aansluiten.
Kortom, heel veel onbekende factoren, en ik sla ongetwijfeld op veel gebieden de plank mis, maar we doen telkens een stapje, en misschien los ik het uiteindelijk ook nog eens op