Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ja hoor mensen, ik heb hem eindelijk gewrapt mijn SuperB Combi. Enige tijd geleden heb ik mijn Superb gewrapt, en de reacties zijn geweldig. Ik laat even zien hoe het een beetje is gegaan. Ik zal later nog foto's posten in de buitenlucht en met de zomerbanden eronder.
Bijzonder gewaagd en opvallend! Niet mijn kleur, maar wel veel respect voor je lef! Ik zou alleen nog wel even je velgen aanpakken om het beeld verder te optimaliseren. 18 inchjes bij voorkeur!
Ziet er wel vet uit al is het ook niet mijn kleur. Erg gewaagd en de prijs valt me op zich mee. Hoe zit het eigelijk met de kleur die bij het RDW geregistreerd staat?
Ziet er zeer strak uit. Maar dat ziet je standaard lak, als het goed is, na een wasbeurt ook. Waarom zou een particulier €2000,- uit willen geven aan wrapping als, om maar een zijweg te nemen, metallic-lak nog niet de helft kost? Wat het kost krijg je nooit terug bij inruil.
Sorry,maar ik vind het niet echt mooi, en jammer genoeg is de binnen kant nog steeds de originele kleur,dus snel je deur open en dicht doen. Apart is het wel,maar dan moet er eigenlijk verder optisch ook nog wel wat gebeuren.
vrg.michiel
Slim, net als met m'n iPhone. Plakhoes rondom, verkoop ik hem na 2 jaar, plakhoes eraf en hij is als nieuw. Verkoop je deze auto, sticker/wrap eraf en hij is als nieuw! :xyxthumbs:
Slim, net als met m'n iPhone. Plakhoes rondom, verkoop ik hem na 2 jaar, plakhoes eraf en hij is als nieuw. Verkoop je deze auto, sticker/wrap eraf en hij is als nieuw! :xyxthumbs:
Maar dan moeten er geen parkeer deukjes in komen, (van mensen die denken dat ze er nog net tussen kunnen en dan eigenlijk net niet eruit kunnen stappen maar dat toch doen!)
want dan kan je nog steeds weer laten uitdeuken en spuiten.
En als je gewoon een keer schade heb moet je ook weer laten spuiten en foliëen alleen die folie mag niet meteen op verse auto lak dus ben je langer je auto kwijt of je moet even rijden met een deel of delen die nog de originele kleur van de auto zijn.
gr.
Ik vind het zonde van die 2000 euro. Je koopt toch een auto met een bepaalde kleur en dan plak je er iets overheen? Kleur is inderdaad smaak, maar vind ik ook niet mooi. Ik zou dit in ieders geval nooit doen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.