Gewrapte SuperB

Car Creator

Nieuw lid
Zoals beloofd zou ik nog foto's posten met de 18 inch eronder. Zo is hij uiteindelijk geworden! Heb ontzettend veel reacties op de weg.
P1010465.jpg P1010466.jpg

CDO

Forumguru
Mooi, apart, en ik kan me de reacties onderweg voorstellen. Ik denk niet dat er iemand deze kleur officieel levert op een auto en dan ook nog eens in mat...

RogerS

Forumguru
Bijzonder is het wel alleen persoonlijk is het niet mijn kleur.
Ik zou meer voor deze kleur gaan:
aston-martin_amv8-vantage_06.jpg

SileX

Senior Member
Was toevallig bij Martin Schilder gisteren en ik had de fotos gezien van de verkoper- heel apart !

x-ray

Lid
Vandaag de auto in het echt kunnen bewonderen. (stond geruime tijd bij Martin Schilder in Haarlem voor de deur) moet zeggen dat de kleur in het echt stukken beter uit komt dan zo op de foto's, en dan met name het metallic effect.

Gr Raymon

@ Carcreator, ik zie je regelmatig rijden op de N244 P'end <-> Alkmaar.. was me als Skoda addict meteen al opgevallen. Ziet er goed uit! Niet mijn kleur maar je auto is zeker een eye catcher!

hans.a

Nieuw lid
Heel erg leuk maar volgens mij alleen geschikt voor Duitse taxi's en mensen die geld teveel hebben. Bestel toch gewoon je auto in de juiste kleur.

mikehotel

Actief lid
@ hans.a:
Een beetje kort door de bocht opmerking. Ten eerste zijn veel kleuren af-fabriek niet leverbaar (bijvoorbeeld zo'n intens metallic rood van Alfa Romeo) en ten tweede heb je bij het kopen van een tweedehands de kans dat je ideale auto een compleet foute kleur heeft (ametyst purple bijvoorbeeld)

Kensel

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik het toch best een mooie kleur vindt.. Past naar mijn mening bij de auto, maar zoals al eerder gezegd.. Dat is puur smaak..

Resultaat mag er zijn na al dat werk!

Bovenaan Onderaan