Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi, apart, en ik kan me de reacties onderweg voorstellen. Ik denk niet dat er iemand deze kleur officieel levert op een auto en dan ook nog eens in mat...
Vandaag de auto in het echt kunnen bewonderen. (stond geruime tijd bij Martin Schilder in Haarlem voor de deur) moet zeggen dat de kleur in het echt stukken beter uit komt dan zo op de foto's, en dan met name het metallic effect.
@ Carcreator, ik zie je regelmatig rijden op de N244 P'end <-> Alkmaar.. was me als Skoda addict meteen al opgevallen. Ziet er goed uit! Niet mijn kleur maar je auto is zeker een eye catcher!
@ hans.a:
Een beetje kort door de bocht opmerking. Ten eerste zijn veel kleuren af-fabriek niet leverbaar (bijvoorbeeld zo'n intens metallic rood van Alfa Romeo) en ten tweede heb je bij het kopen van een tweedehands de kans dat je ideale auto een compleet foute kleur heeft (ametyst purple bijvoorbeeld)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.