Vind het wel lachen wat een reacties allemaal! Alereerst jongens deze folie kan tegen steenslag! Spuiten van een hele wagen kost veel meer dan 2 rooitjes! wat betreft smaak! daar valt inderdaad over te twisten. De auto is inderdaad veel mooier met de velgen, maar wederom smaak!.......wat betreft volgelpoep. De laminaat die de kleur mat maakt is zo sterk dat het niet in gaat vreten, mits je het natuurlijk niet jaren op laat zitten. Wasstraat is ook geen probleem, hij is inmiddels al 6 x door de wasstraat geweest, en hij kan er goed tegen. De reden dat sommige dit doen is dat ze toch voor een schappelijke prijs een totaal nieuw uitziende auto kunnen hebben, in de kleur die men wil. als je bijvoorbeeld kijkt bij de ambulance touareqs enz. die zijn van origine zilver of zwart en worden geel beplakt zodat ze na de leaseperiode weer verkoopbaar zijn. doordat de auto nog steeds zwart is onder de folie hoef je niets aan je papieren te doen. Bij spuiten is dit een ander verhaal.Ik hoop dat ik hiermee wat antwoorden heb kunnen geven, zoniet.....shoot en ik zal proberen te antwoorden. Greetings en als het droog is schiet ik wat beter foto's zodat jullie het uiteindelijk resultaat kunnen zien.