Gewrapte SuperB

Cordoba

Forumguru
volgens mij ben je de chromen randjes op je deuren vergeten ??

Dat is volgens mij zo bedoeld, en hoewel ik geen fan van wrappen ben, vind ik het met de originele chromen randjes een stuk beter te pruimen. Wat ik mij af vraag: wat is nu de breedte van de wrapfolie die je hebt gebruikt? Ik zie dat je voor de deuren (en neem aan ook voor motorkap/kofferklep) je een apart stuk folie hebt gebruikt. Ik neem aan dat het dak tussen de dakrails ook een apart stuk folie is, heb je voor de rest van de auto nu rondom 1 stuk folie gebruikt?

Wrappen is in mijn ogen voorbehouden voor exclusieve wagens om die net dat beetje extra cachet te geven, met alle respect uiteraard, maar wanneer ik het zie bij een Superb, Passat etc zie moet ik er om gniffelen.

Wel een mooi stukje reclame...

Antera

Donateur
knap stukje werk maar voor dat geld zou ik dan toch voor plastidip gaan. Stukje goedkoper en volgens mij minder intensief

eddiea

Forumguru
Plastidip is niet zo sterk als folie. Bij een steenslagplekje spuit je zonder moeite de plastidip eraf.

Ben benieuwt naar de foto's van hoe de auto er nu bij staat. Vind het originele kleurtje iig beter te pruimen dan de nieuwe maar misschien klopt het totaalplaatje wel beter met nieuwe wielen etc..

Antera

Donateur
dat is misschien wel zo maar voor de prijs vind ik het toch een beetje te veel van het goed. Tis wel mooi als je later je auto weer wilt verkopen want je haalt de folie eraf en je hebt een gloednieuwe auto :-)

Noord26

Forumguru
Denk dat het wel tegen valt. Want een steentje trekt zich niets aan van een laagje folie. En de bekende harde lak van VAG zal dan nog steeds steenslag hebben ondanks de wrap. Het levert nooit op wat het kost in mijn optiek. Voor de prijs kun je zelfs je gehele auto laten spuiten als je zelf wat voorwerk doet.. ;)

deusjevo

Forumguru
knap stukje werk maar voor dat geld zou ik dan toch voor plastidip gaan. Stukje goedkoper en volgens mij minder intensief

Hmm, ik geloof dat plastidip meer voor kleine onderdelen is.
Vind het resultaat van dat spul tegenvallen op grotere oppervlakten.

Car Creator

Nieuw lid
Vind het wel lachen wat een reacties allemaal! Alereerst jongens deze folie kan tegen steenslag! Spuiten van een hele wagen kost veel meer dan 2 rooitjes! wat betreft smaak! daar valt inderdaad over te twisten. De auto is inderdaad veel mooier met de velgen, maar wederom smaak!.......wat betreft volgelpoep. De laminaat die de kleur mat maakt is zo sterk dat het niet in gaat vreten, mits je het natuurlijk niet jaren op laat zitten. Wasstraat is ook geen probleem, hij is inmiddels al 6 x door de wasstraat geweest, en hij kan er goed tegen. De reden dat sommige dit doen is dat ze toch voor een schappelijke prijs een totaal nieuw uitziende auto kunnen hebben, in de kleur die men wil. als je bijvoorbeeld kijkt bij de ambulance touareqs enz. die zijn van origine zilver of zwart en worden geel beplakt zodat ze na de leaseperiode weer verkoopbaar zijn. doordat de auto nog steeds zwart is onder de folie hoef je niets aan je papieren te doen. Bij spuiten is dit een ander verhaal.Ik hoop dat ik hiermee wat antwoorden heb kunnen geven, zoniet.....shoot en ik zal proberen te antwoorden. Greetings en als het droog is schiet ik wat beter foto's zodat jullie het uiteindelijk resultaat kunnen zien.

Antera

Donateur
spuiten hoef je ook niks aan het kenteken te doen als de auto onder de motorkap nog de originele kleur heeft. alleen als de auto letterlijk helemaal gespoten word in een andere kleur kan ( hoeft niet) je het bij de RDW laten aanpassen

dimi74

Banned
Leuk om te zien al id de kleur niet helemaal mijn ding misschien wel in combinatie met een leuke set wielen en een serieuze verlaging.Een hele wagen laten wrappen vind zelf ik een beetje teveel van het goede. Wel is het leuk om hiermee bepaalde delen van je wagen met een andere kleur te laten opvallen zoals bijv een zwart dak op een witte wagen of je buitenspiegels te laten wrappen in carbon. Dit kan goedkoper zijn dan spuiten en als je je wagen verkoopt kun je het zo weer verwijderen.

leslee

Forumguru
nou ik ben blij dat er mensen zijn die dit soort dingen durfen doen.
over smaak valt niet te twisten maar als je een beetje buiten de massa denkt ben je wat mij betreft goed bezig.
wordt anders wel een hele saaie boel.
respect voor het werk hoor.
kijk uit naar de foto's

EdK

Forumguru
Wel voor zakelijke wagens in een bepaalde bedrijfskleur met logo vind ik dit een heel mooi product.
Als ik zag dat me werkgever een wagen kocht en die in bedrijfskleuren liet spuiten en bij verkoop weer wit liet spuiten.
Tsja dan is dit een perfect alternatief

Privé ? neuhhhh genoeg lak keuzes !

nou ik ben blij dat er mensen zijn die dit soort dingen durfen doen.
over smaak valt niet te twisten maar als je een beetje buiten de massa denkt ben je wat mij betreft goed bezig.
wordt anders wel een hele saaie boel.
respect voor het werk hoor.
kijk uit naar de foto's

Ontgaat mee even wat dit met durven heeft te maken? (tenzij je de kleur bedoeld..)

leslee

Forumguru
ja dat bedoel ik inderdaad.
tuurlijk genoeg lak keuzes maar dit is dus niet bij de dealer te krijgen en dus origineel

RefleCs

Forumguru
Ik neem aan dat het ook mogelijk is je auto deels te wrappen? Dus bijvoorbeeld een paar van die race strepen over de auto heen? (bijvoorbeeld matte strepen (transparant) zodat je een contrast krijgt met de originele lak).

Car Creator

Nieuw lid
Ik neem aan dat het ook mogelijk is je auto deels te wrappen? Dus bijvoorbeeld een paar van die race strepen over de auto heen? (bijvoorbeeld matte strepen (transparant) zodat je een contrast krijgt met de originele lak).

Ja hoor dat is geen probleem, wat je veel ziet is dat mensen hun dak en spiegels laten wrappen, zo hebben ze toch hun eigen persoonlijk tintje aan hun auto gegeven.

leslee

Forumguru
ik heb toen der tijd mijn motorkap, dak en achterklep laten wrappen.
maar zoals altijd blijft t een kwestie van smaak.
zit er wel erg netjes op.

Chatslet

Forumguru
Heb je ook van dat carbon look folie? Wil bij mijn nog te leveren witte fabia nog het e.e.a. mee doen. In ieder geval de spiegels laten doen en zit nog te denken over motorkap en/of dak en wat zou zoiets kosten?

Ik heb ooit eens een Audi TT gezien die geheel met carbon-look folie was beplakt, dat zag er echt dik uit :worshippy:

Bovenaan Onderaan