bij HP zijn de nodige rechtszaken geweest , dat een inktpatroon maken voor een printer inbreuk zou zijn op een patent en ontwerp, hebben ze dik verloren, omdat autofabrikanten ook niet kunnen verbieden dat ik bv waterpompen ga maken voor specifieke auto's , en die chip in inktpatronen is wel iets aan te doen. maar lullig is het wel veel kleine consumenten kopen nu wat anders, ik heb wel HP omdat ik een zakelijk model multi funtion heb en geen consumenten model.
bij het woord merk beleving , gaat het bij mij overal jeuken , het is gewoon een excuus om de marges te vergroten en te spelen op stijl gevoelige types ,, met een VW of BMW ben ik wat,, als je dat nodig heb ,, kan je een audi kopen of wat dan ook maar dan word je nooit iets wat men denkt te bereiken, je bent het of niet, dat kan je niet simpel maken door spullen te kopen.
heb dat gezien in de motor scene, je heb dat betekende amerikaanse motor merk ,, de hard core liefhebbers kopen zo'n ding en passen die helemaal aan naar hun smaak , en dan als je van die stijl houd kan het vreselijk mooi en gaaf zijn, en dan komt zo'n yup met zo'n vaag baantje die wel erg goed betaal krijgt , lachend leggen ze 30 K op tafel en minstens de helft erbij om allerlei spulletjes uit de catalogus aan te kruisen die dan door een dealer erop geschroefd worden , wie is nu de echte hard core bikers ? die het zelf doet, er voor gewerkt & gespaard heeft en in mijn ogen authentiek zijn dan die wanneebee types....
kom ze tegen op meetings,,, vertellen dat hun screaming eagle luchtfilter en uitlaat hun motor zoveel sneller maakt....
en dan ook een andere chip en aangepaste software en dure vering,
kom ik aan zetten met een bijna 20 jaar oude BMW boxer en rij ze de vouwen uit de motorbroek...