Gezeik met update admunsen

jongetje

Forumguru
grappig mijn O3 is van midden 2013 en we zitten nu ruim 4,5 jaar verder en ik kon de laatste update gewoon naar binnen trekken,, nu hoop ik dat ze wel door gaan, zou het niet tof vinden als ik een 200,- moet betalen
voor dat geld koop je ook een gewone tomtom met live time kaarten.
Houd er dan rekening mee dat die lifetime van TomTom ook maximaal 5 jaar is. Had een TomTom Go maar kreeg ook na 3 jaar een mail dat ik nog 2 jaar recht had op gratis kaart updates. Niets lifetimes aan.

Nu met SmartLink navigatie via Android Auto met Waze. Altijd actuele kaarten, file informatie etc.

jongetje

Forumguru
Mijn collega heeft een (hybride) Passat en die kan zijn navigatie ook update via WiFi. Uiteindelijk komt het ook wel goed, duurt gewoon wat langer voordat de auto industrie dit overneemt.

En volgende maand weer een nieuwe kaart voor de Amundsen volgens de updateportal dus begint de discussie weer opnieuw.

gdisselkoen

Forumguru
Ik gebruik meestal de site van Volkswagen om de navigatie te updaten. Updates zijn eerder beschikbaar en werken gewoon op de S3. Niet dat heel veel uitmaakt, kaarten blijft gewoon oude troep. :cry:

Japanese Power

Donateur
Ik kan op de site van Skoda inmiddels ook niets meer vinden over die driejaarstermijn.
Klopt. Afgelopen vrijdag tijdens het ophalen van mijn Kodiaq gevraagd hoe het nu werkelijk zit met de updates op m’n Amundsen, maar voor de komende 5 jaar (leaseperiode) kan ik altijd kosteloos updaten. Hetzij zelf doen of via de dealer.

Bovenaan Onderaan