GEZOCHT: foto's van een O3 met getinte/geblindeerde ramen :-)

Canon-Eye

Forumguru
Wat als de kids er bij een ongeluk ofzo snel uit moeten. 1) je slaat het glas in, dat kan nergens heen, want de sunnyboys zitten ervoor. 2)
Als het glas van buitenaf wordt ingetikt om de kinderen eruit te halen, dan houden die sunniboys de splinters juist mooi buiten in plaats van dat die in hun gezicht en tussen hun kleren terechtkomen. Lijkt me juist veiliger...

Sauce

Lid
Het duurde even , maar hier zijn ze dan .. foto's van het door mij bij SuperSkoda.com bestelde setje privacy shades ... 100 eurootjes, maar het ziet er echt wel netjes uit. beetje geprul met het wel of niet gebruiken van de bijgeleverde klemmetjes. Van buiten is het echt aanzienlijk donkerder, van binnenuit nog prima zicht rondom. Het grote voordeel is uiteraard , dat de schermen er zo weer uitgeklikt kunnen worden voor de achterpassagiers.

Hey @Reinierlambers, ik vroeg me af hoe het weggeluid is, gezien je met die klemmetjes tussen de rubbers moet gaan?
Zou je zeggen dat er meer windgeluid kan doordringen sinds je deze beide (privacy shade + rain/wind deflector) hebt geinstalleerd?

Bael

Forumguru
Hey @Reinierlambers, ik vroeg me af hoe het weggeluid is, gezien je met die klemmetjes tussen de rubbers moet gaan?
Zou je zeggen dat er meer windgeluid kan doordringen sinds je deze beide (privacy shade + rain/wind deflector) hebt geinstalleerd?

Ik heb deze ook in men wagen, vlak voor vertrek naar Oostenrijk geïnstalleerd, dus meteen een goede rit maar daar heb je totaal heen last van.
De klemmetjes zitten dan ook maar in het 1st gedeelte van de rubber dus maakt totaal geen verschil.
Het zijn ook maar max 2klemmen per paneel!

Bovenaan Onderaan