GEZOCHT: foto's van een O3 met getinte/geblindeerde ramen :-)

JvE67

Lid
Ha medeO3-ers! Is er ook iemand die kan laten zien en weten wat de ervaring is met Sunset i.c.m. Sonniboy's? Onze kleine heeft ondanks de Sunset behoorlijk veel last van de zon achterin en heeft het er dan echt niet naar d'r zin daardoor. Ik vindt een 'grijzige' tint mooier t.o.v. de zeer donkere, zwarte tint die je krijgt door beplakken van de ruit. Ik ben benieuwd naar pic's en ervaringen van de berijders. Thanks alvast!

JvE67

Lid
Niet verkeerd! Toch bedoel ik de combi van Sunset (wat ik al heb) met Sonniboy 'shades' daarop.

B.Stuurder

Forumguru
Daar heb ik wel al meningen over gezien hier op het forum en onverdeeld positief @JvE67
De originele Sonnyboys zijn gemakkelijk te monteren en blijven goed zitten, ook met de ramen open.

Ik heb ook weer Sonniboys besteld. Had ze ook op mijn oude auto zitten en was daar erg tevreden over.
Eigenlijk hetzelfde verhaal, mijn zoontje heeft nog teveel last van de zon. Ik monteer de Sonniboys niet op de achterruit op verzoek van mijn vrouw, die vindt dat er te weinig zicht is.
Zodra ik ze binnen heb zal ik wat foto's maken.

Canon-Eye

Forumguru
Ha medeO3-ers! Is er ook iemand die kan laten zien en weten wat de ervaring is met Sunset i.c.m. Sonniboy's?
Geen O3er zijnde kan ik je toch bevestigen dat ik zowel in mijn voorgaande O2 als in de huidige opvolger veel plezier heb van de Sunset in combinatie met Sonniboys.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat: minder warmteinstraling, NUL inkijk naar achterbank en (in de vakantie, met neergeklapte achterbank en thuisgelaten rollo) naar de hele bagageruimte. Daarbij geen voor mij en mijn vrouw hinderlijke beperking van het uitzicht naar achteren, ook niet bij duisternis want onder normale of beperkte straatverlichting zijn niet alleen de lampen maar ook de contouren van achteropkomend verkeer nog goed waarneembaar. En had ik in mijn O2 nog wél een dimmende binnenspiegel, die mis ik nu niet omdat de Sonniboy die functie heel aardig overneemt.
Daarbij bewust niet voor de budgetoplossing van Privacy Shades gekozen vanwege die storende tweedeling die precies in het midden van de achterruit naar mijn smaak net te veel zicht wegneemt.
Kortom: aanrader. :jaja:

Laatst bewerkt:

JvE67

Lid
Top jongens, bedankt! De Sunset geeft ook bij ons te weinig comfort voor de kleine meid dus ik ga in dit geval dan ook voor de Sonniboys. Ik heb ooit PrivatShades in een vorigd auto gehad maar die vielen steeds weer uit de raamsponning, die horf ik dus niet meer... De positieve ervaringen met de SOnniboys heeft mij overstag gdholpen, ik ga ze bestellen!

Joske

Forumguru
Het resultaat! Ben héél tevreden :)

uiteindelijk is er gekozen voor folie met 30% lichtdoorlatendheid, de folie is van een Amerikaans merk en ik heb er levenslange garantie op.

Zicht in het donker weet ik straks wel, net als de werking van de dimmende spiegels. Foto's plaats ik ook nog in mijn eigen topic.

IMG_9278.JPG

Ik heb sunset ramen in combinatie met Sonniboy zonneschermen. Ziet er van buitenaf ook uit als geblindeerd. Probeer vanavond eens een foto te plaatsen als men het interessant vind.

Een dagje later dan beloofd. Ik hoop dat het een beetje overkomt hoe het eruit ziet, lastig om het goed op de foto te krijgen.

Bijlagen

• Image.jpg
    Image.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 236
  • Image-1.jpg
    Image-1.jpg
    64 KB · Weergaven: 254
  • Image-2.jpg
    Image-2.jpg
    69,7 KB · Weergaven: 216
Laatst bewerkt:

JvE67

Lid
Bedankt Frankje, mooi! Dat is best keurig denk ik en sowieso voor mijn dochter die echt last heeft van de zon. Ik ga me dus ook een stel Sonniboy's laten aanmeten, bedank!

Bovenaan Onderaan