ach het zijn ook auto-enthousiastelingen - thxIk weet dat het het "verkeerde"merk is maar je kan hier even doorheen bladeren om verschillende foto's en soorten te zien.
een dagje Corné dus
lap zeg... moet jij weeral vlees bakken voor mij het was toch iemand anders zijn beurt dit jaar?
Te vaak zie ik dat folie loslaat en ben ik bang dat de honden dit beschadigen. Met de zonneschermen in zomermaanden wat donkerder te maken en honden/ladingen kunnen ruiten niet beschadigen of vies maken
heel mooi resultaat ook Jeroen!Mijne is ook bij LRS gedaan Joris
Voorportierramen zijn 50% folie en achter 20%
eigenlijk de "sunset-optie" dus gewoon met 65% verduistering.Standaard af fabriek 35%
keuzes keuzes keuzes
goh strikt genomen heb ik dat probleem niet.... aangezien er bij mij geen ramentikkertje in de wagen zitIk vraag me wel af, stel dat je de auto moet verlaten via de achterramen hoe je dat doet met je ruiten tikkertje op een ruit met folie?
Al vaak folie gehad in diverse auto's door verschillende (gerenommeerde) bedrijven, maar nog nooit losse folie gehad.Honden heb ik niet maar bij mij zit het er al 4 jaar op en laat op geen enkel plekje los, je moet het uiteraard wel door een vakman laten aanbrengen.
nu kan ik niet meer volgen hoor@Joske dit is vanaf B-stijl af fabriek en voorruiten 55% doorlatend. (wettelijke grens in Nederland.)
Die dingen kunnen levens redden. Ik heb ze en ik hoop dat ze er voor niets in gemonteerd zijn.goh strikt genomen heb ik dat probleem niet.... aangezien er bij mij geen ramentikkertje in de wagen zit
nu kan ik niet meer volgen hoor iedereen praat met doorlatend en verduisterend door elkaar