GEZOCHT: foto's van een O3 met getinte/geblindeerde ramen :-)

Jee13

Forumguru
Mijne is ook bij LRS gedaan Joris;)

Voorportierramen zijn 50% folie en achter 20%

20160919_114803.jpg

20160919_114810.jpg

20160919_114821.jpg

Rataplan

Forumguru
Toen wij een proefrit maakten in een Octavia was deze voorzien van zwarte zonneschermen op maat. Echt mooi, van buiten leek het geblindeerd en van binnen alsof affabriek was. Uiteindelijk hebben we geblindeerde ramen besteld en besloten ook deze schermen te kopen.

Te vaak zie ik dat folie loslaat en ben ik bang dat de honden dit beschadigen. Met de zonneschermen in zomermaanden wat donkerder te maken en honden/ladingen kunnen ruiten niet beschadigen of vies maken.

http://www.sonniboynederland.nl/

CDK

Forumguru
Te vaak zie ik dat folie loslaat en ben ik bang dat de honden dit beschadigen. Met de zonneschermen in zomermaanden wat donkerder te maken en honden/ladingen kunnen ruiten niet beschadigen of vies maken

Honden heb ik niet maar bij mij zit het er al 4 jaar op en laat op geen enkel plekje los, je moet het uiteraard wel door een vakman laten aanbrengen.

tha a

Senior Member
ik heb af fabriek sunset genomen en later sonniboys erin. Voordeel: tijdens de winter kan het er uit voor goed zicht rondom. Zal vanavond foto's posten.

Joske

Forumguru
Ik vraag me wel af, stel dat je de auto moet verlaten via de achterramen hoe je dat doet met je ruiten tikkertje op een ruit met folie?
goh strikt genomen heb ik dat probleem niet.... aangezien er bij mij geen ramentikkertje in de wagen zit :pardon:

volgens mij is verduisterende folie niet hetzelfde als braakwerende folie. En volgens mij heeft die eerstgenoemde folie niet dezelfde kracht als een gelaagde voorruit dat wel heeft.

B.Stuurder

Forumguru
Honden heb ik niet maar bij mij zit het er al 4 jaar op en laat op geen enkel plekje los, je moet het uiteraard wel door een vakman laten aanbrengen.
Al vaak folie gehad in diverse auto's door verschillende (gerenommeerde) bedrijven, maar nog nooit losse folie gehad.
Dit keer wel besloten om af fabriek verduistering te pakken vanwege de hond, want of de folie tegen hondennagels kan durf ik niet te garanderen.

@Joske dit is vanaf B-stijl af fabriek en voorruiten 55% doorlatend. (wettelijke grens in Nederland.)
zij aanzicht.jpg

Joske

Forumguru
@Joske dit is vanaf B-stijl af fabriek en voorruiten 55% doorlatend. (wettelijke grens in Nederland.)
nu kan ik niet meer volgen hoor :sterretjes:

iedereen praat met doorlatend en verduisterend door elkaar :laugh:

Dus je voorste ramen zijn 55% doorlatend en de achterste dan 65% doorlatend of 65% verduisterd???? Want op den duur weet ik niet meer wat de Sunset-fabrieks-optie nu eigenlijk inhoudt!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Skoda-MAN

Forumguru
goh strikt genomen heb ik dat probleem niet.... aangezien er bij mij geen ramentikkertje in de wagen zit :pardon:
Die dingen kunnen levens redden. Ik heb ze en ik hoop dat ze er voor niets in gemonteerd zijn.
Deze week buurjongen met Seat op de kop in de sloot, auto verlaten via raam van de achterklep.

Vraag gesteld bij de folie plakker, antwoord : (je hebt gelijk)
Goedendag

Zolang het geen veiligheid folie betreft en wel design folie heeft uw lifehammer gewoon nog nut.

Met vriendelijke groet
Lee LRS Voorruit-herstel

Joske

Forumguru
Merci @Corné de Kluijver - hoop dat je gelijk hebt want is moeilijk volgen op den duur.. zeker als je foto's gaat vergelijken die bij verschillende omstandigheden genomen zijn.

Dat van die sunset, heb je dat toevallig ook nog ergens officieel bij Skoda gevonden? Brochure ofzo? :)

Bovenaan Onderaan